ID. BUZZ... Camping mode.

ID. BUZZ... Camping mode. - zdjęcie główne
Data publikacji: 2023-06-04
Mario

Mario

Data dodania: 2023-06-04

Od początku wiadomo było że BUZZ będzie korzystał ze swojego dziedzictwa. Dziedzictwa auta rekreacyjnego, przemierzającego świat aby dawać odpoczynek i zapewniać relaks podróżującym. Nowa odsłona, w pełni elektryczna tego kultowego auta, zdaje się radzić coraz lepiej na rynku.


Co za tym idzie, już pojawiają się różnego rodzaju adaptacje, które pozwolą na odrobinę szaleństwa. Jeśli nie mamy cztero-osobowej rodziny i jest nas dwójka, możemy śmiało zrezygnować z opcji pełno-kamperowej, jeśli można się tak wyrazić, i zadowolić się właśnie ID. Buzzem.


Auto zostało w takiej właśnie wersji pokazane w Kalifornii. Duże wygodne łóżko, przy tym ciągle zostają dwa przednie fotele w wersji nie złożonej, mimo to mamy spanko dla dwóch dorosłych osób i wygląda ono na całkiem wygodne i przestronne.


Mamy wreszcie opcję wysuwanej kuchni z dwoma palnikami. To piękna wersja z mnóstwem przydatnych opcji. Choć pomysł bardzo dobry, to według mnie wymaga lekkiego dopracowania. Auto powinno zapewnić możliwość podłączenia na przykład niewielkiej kuchenki na prąd. Obecna zaś wersja gotowania zasilana jest z butli gazowej (choć można to przeboleć, butla zabiera nam jednak pewną przestrzeń). Opcja elektryczna byłaby zdecydowanie lepsza, choć z drugiej strony czerpałaby energię z baterii trakcyjnej, najlepszą więc opcją byłoby gotowanie w miejscach takich jak camping, gdzie nasz Buzz byłby podpięty do zasilania.

Pod łóżkiem mamy wystarczająco dużo miejsca aby poukładać nasze bagaże i inne niezbędne rzeczy. Sama kuchnia wygląda jak wysuwany panel z opcją szafki na przyprawy i kuchenne gadżety. Mamy wreszcie pojemnik z wodą oraz małą lodówkę. Cały zestaw jest produkowany przez niemiecką firmę Ququq i kosztuje 3190 euro. Nie jest więc tanio, ale za to bardzo praktycznie i interesująco.


Sama przestrzeń kuchni zdaje się wystarczająco duża, mieści spokojnie dwa dość sporych rozmiarów garnki, w takiej konfiguracji trochę czasu i spaghetti gotowe. Tak więc jeśli lubimy podróżować i odpoczywać przemieszczając się z miejsca na miejsce, ID. BUZZ zdaje się być idealnym wyborem. Zatem w drogę, nie ma się nad czym zastanawiać...

Źródło: Electrek.co


Galeria zdjęć

Komentarze

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Volkswagen

Opinie użytkowników Volkswagen ID Buzz Pro Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Data dodania: 13.03.2024
Mam od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolony - przerósł moje oczekiwania :) Zrobiło się cieplej i spalania w graniach 20 - 24 kWh
zobacz całą opinię

Max

Data dodania: 12.12.2023
Wygląd a'la Scooby Doo i wszyscy od razu go lubią. Mi też się to auto podoba. To zdecydowanie najlepszy Volkswagen EV. Może jest duży i ma zasięg jaki ma, ale przy tych rozmiarach nie ma się co dziwić że tyle zużywa. Za to mamy ogrom miejsca w środku. Można dużo w niego zapakować, lub nawet przewozić spore przedmioty jak meble. Do tego typu auta, które ma spore opory powietrza przydałaby się większa bateria. 100 lub nawet 120 kWh, dałoby zdecydowanie lepsze wyniki i więcej frajdy z jazdy. Ale ogólnie to bardzo fajny elektryk.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Po to, żeby znaleźć m.in. takie informacje, ... 27.03.2024
No i można dać dobre zdjęcia do artykułu i ... 27.03.2024

Volkswagen ID Buzz Pro

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
10.2 s
Prędkość maksymalna
145 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
402 km
Wszystkie dane Volkswagen ID Buzz Pro

Ostatnie pytania

Materiały Użytkowników

Volkswagen ID Buzz - testy wersji Cargo i 5 osobowej pasażerskiej

Volkswagen ID Buzz występuje w wersji Cargo, czyli z fotelami tylko w przednim rzędzie, gdzie pozostała część to tzw. "paka" oraz w wersji 5 oso
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku

Degradacja baterii w ID. BUZZ Volkswagena

Niezawodny Bjorn Nyland sprawdził jaką degradację ma bateria ID. BUZZA po zaledwie 6 miesiącach użytkowania. Zobaczcie sami.
TeslaKlubPolska

W Klubie OtoEV.pl od 8 miesięcy

Modele producenta Volkswagen