-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Coraz więcej stacji Supercharger w Polsce, gdzie je znajdziemy?
Tesla rozwija swoją sieć Supercharger w Polsce.
Choć może nie w takim tempie, jak byśmy wszyscy chcieli i oczekiwali, jednak co roku przybywa nam kilka stanowisk do ładowania aut właśnie tej marki.
Lokalizacje w których już znajdują się lub będą znajdowały stacje ładowania Tesli to:
-Lublin
-Radom
-Warszawa x2
-Białystok
-Gdynia
-Gdańsk
-Ciechocinek
-Łódź
-Katowice x3
-Kraków
-Rzeszów x2
-Wrocław x2
-Zielona Góra
-Poznań x2
-Szczecin
-Koszalin
-Radomsko.
Poniżej możecie zobaczyć jak Tesla buduje swoją stację Supercharger, jest to osiem stanowisk do ładowania aut tej marki w lokalizacji Szczecin Galeria Handlowa Outlet Park przy ulicy Andrzeja Struga 42.
Na ten moment w Polsce zaplanowane są 23 lokalizacje stacji Supercharger Tesli (istniejące lub mające powstać). Znajdują się tam zarówno wersję stacji V2 o mocy 150 kW jak i kolejna generacja V3 o mocy 250 kW. Stacje w wersji V2 współdzielą energię, tak więc po podpięciu obok siebie dwóch Tesli moc 150 kW zostanie rozdzielona na dwa auta.
To co lubią kierowcy to zdecydowanie kolejna wersja i odsłona stacji ładowania Tesli czyli V3. Te ładowarki mają szczytową moc 250 kW i nie jest ona współdzielona z innymi stacjami, co oznacza, że każda pojedyncza stacja w razie potrzeby ma zagwarantowaną moc właśnie 250 kW, która będzie do naszej dyspozycji po podpięciu auta do stacji.
Oczywiście stacje Supercharger w dalszym ciągu będą powstawały w naszym kraju. Jednak według słów samej firmy, na żadnym innym rynku na którym jest ona obecna nie jest tak trudno jak w Polsce postawić szybko i sprawnie stacji ładowania o tak dużych mocach jak właśnie teslowe Superchargery.
Zdjęcia: Tomasz Kowalkowski
Komentarze (2)
W Polsce jest trudno? Luksemburg: Stacja supercharger gotowa od pazdziernika. Lokalny dostawca pradu blokuje podlaczenie juz 6 miesiecy. Moze? Ano moze bo jest jedyny na rynku i rownoczesnie ma swoje stacje ladowania. Tak wiec, moze byc jeszcze gorzej.
Ameryki nie odkryli. Dlaczego tak jest? Poniewaz u nas energia to przewaznie z wegla na ktorym jest podatek unijny. Im wiecej wydobycia wegla tym wieksze daniny musimy placic. tak to wyglada w naszych szerokosciach geograficznych. Z solarow mozemy sobie co najwyzej wode w czajniku zagotowac