Najwolniejsze samochody elektryczne MG

MG ZS EV Standard Range

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8.6s
Ceny od 123 500 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
Przyspieszenie 0-100 km/h
8.4s
Ceny od 123 500 zł

MG MG4 Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Kris

03.12.2023
Ten samochod moze namieszac na rynku elektrykow w Europie
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.9s
Ceny od 141 900 zł

MG Marvel R

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.9s
Ceny od 212 511 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.7s
Ceny od 125 200 zł

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.7s
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.7s
Ceny od 191 066 zł

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.5 sec
Ceny od 165 900 zł

MG Marvel R Performance

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4.9s
Ceny od 212 511 zł

MG MG4 XPOWER

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.8 sec
Ceny od 169 900 zł