Modele samochodów elektrycznych

0 wyników

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 147 900 zł

Górski Pałacyk Noclegi

Kia e-Niro 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
08.05.2024
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
333 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Model 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h

Jogur

26.04.2024
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
407 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 256 990 zł

BMW i3 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Dominik

17.04.2024
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
147 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 221 900 zł

Jaguar I Pace EV400

  • Akumulator netto: 84.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Loyd

06.04.2024
Wszystko zajebiście gdyby tylko nie ta cena...
333 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Mazda MX 30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
04.04.2024
Mój przedmówca dość krytycznie podszedł do oceny Mazdy mx30. Pytanie czy teoretyzuje bo po prostu miał okazję przejechać się testowo autem ,czy jest naprawdę właścicielem samochodu .Mam samochód od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony .Auto jest wyposażone jak niejeden luksusowy automobil. Przejeżdża ok. 170-180 km na jednym naładowaniu .Jest to w zupełności wystarczające do codziennej obsługi : przedszkole , szkoła , treningi , biuro ,sprawunki itp. Jest bardzo dynamiczne i zwinne . Świetnie trzyma się jezdni dzięki niskiemu środkowi ciężkości przez ciężar baterii . W zakrętach jak sortowe auto . Średnie gabaryty pozwalają na łatwe parkowanie i manewrowanie w mieście . Bagażnik jak na takie kompaktowe auto OK . Bardzo wygodne z przodu , z tyłu gorzej . Ale jest to kompakt . A jej wada w postaci niedużej baterii okazała się największą zaletą Mazdy .Ładujemy ją ze zwykłego gniazdka 230v .Pod domem ,u kolegi na działce itp. Nie potrzebna jest kosztowna stacja ładowania .
147 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 161 100 zł

Renault Megane E Tech EV60 220hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.03.2024
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
357 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 179 900 zł

Volkswagen ID Buzz Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.2 s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h
13.03.2024
Mam od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolony - przerósł moje oczekiwania :) Zrobiło się cieplej i spalania w graniach 20 - 24 kWh
299 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 229 760 zł

BMW i4 eDrive35

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
05.03.2024
Samochód genialny, przepiękne linie. Zasięg w trybie jazdy autostradowej nieco słabszy, ale na trasie międzymiastowej i podczas jazdy po mieście całkiem - całkiem. Sprawdziłem możliwości BMW charging - super aplikacja i autko się samo kieruje do odpowiedniej ładowarki ( jak jest zajęta to zmienia ładowarkę) i w odpowiednim czasie włącza przygotowanie do ładowania. Rekuperacja działa bardzo skutecznie. Ładowanie na szybkich ładowarkach od 15-20% do 80 w max 40 minut (zależne od ładowarki i jej obciążenia). Wstawiam o jedna gwiazdkę mniej za brak 5 gwiazdek w testach zderzeniowych.
402 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 259 000 zł

Volvo EX30 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
04.03.2024
Testowałem go osobiście. Mam trochę doświadczenia w jeździe na prąd. Bardzo dobra trakcja, zarówno z napedem na 2 kola jak i na 4. Oczywiście zasięg wltp to bajka. Ale jest nieźle. Im gwałtowniej ciśniemy padał gazu tym większe zużycie prądu. Tak po prostu jest, ale jadąc spokojnie, można zbliżyć sie do 400 km zasięgu. Testowałem w lutym, więc temperatura ok. 2-3 stopnie. Największym mankamentem jest jeden ekran, na którym kontrolujemy wszystkie parametry. Brakuje bardziej przemyślanego oprogramowania. Kilka funkcji powinno być dostępne "pod ręką" (np. chwilowe zużycie prądu). Ale ogólnie bardzo pozytywnie.
323 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 229 900 zł

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Rafał

07.02.2024
Niektórzy piszą o twardym zawieszeniu. Chyba naprawdę nigdy nie jeździliautem z twardym zawieszeniem. W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe - nie jest to zawieszenie citroena, ale do tego stopnia nieprzyjemne, że aż strach ostrzej wchodzić w zakręty. Auto nie prowadzi się zbyt pewnie. Za to wersja performance ma bardziej usztywnione zawieszenie, ale nie możemy mówić o twardym :) Tego typu zawieszenie, ma audi a3, a4, ford focus i wiele innych aut. Performance dzięki temu, że jest bardziej usztywniony, niższy i opony o niższym profili prowadzi się bardzo pewnie. Dla mnie w punkt. Jak ktoś chce zobaczyć co znaczy twarde zawieszenie to proponuję przejechać się Honda Civic Type-R (przedostatnim wypustem). Tesla Y obecnie to najlepsze auto elektryczne jakim jechałem odrzucając wersję standard i LR właśnie z uwagi na zawieszenie. Performance jest idealne i przypomina mi te z 3. Ciekawe jak jest w obecnym modelu poliftowym (podobno bardziej komfortowe - oby nie zepsuli.
413 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 224 990 zł

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 114 600 zł

Tesla Model 3 Long Range (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 224990 zł

Tesla Model 3 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h

Krzysiek

13.01.2024
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?
459 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 240 990 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 241 900 zł

BMW iX3 (G08)

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Tomasz

29.12.2023
Super auto ! Przy spokojnej jeżdzie udało się przejechać 510 km do rozładowania akumulatora do poziomu 2 procent i średnie zużycie 14.5 kwh!
357 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 297 000 zł

Volvo EX30 Single Motor Extended Range

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Janek

29.12.2023
Byłem na premierze w Dom Volvo Puławska. Wcześniej dano mi pośmigać pełną wersją c40... Moim zdaniem w tej cenie, przy tej klasie i tych osiągach (raptem 5 do setki!) oraz dodatkach w stylu Harman Kardon, panoramiczny dach i wszystkie asystenty... to Ten Produkt nie ma konkurencji. Sorry, ale pomijam tu Miłośników Marki Tesla, z ich umiłowaniem do designu z roku 2010, eko-skóry w dwóch raptem kolorach, brakiem naprawdę dobrego hi-fi oraz ASO w PL z prawdziwego zdarzenia... AMEN :)
342 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 194 900 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 194990 zł

Najnowsze opinie

Nissan Leaf

Data dodania: 13.05.2024
3/10
- słabe ładowanie AC - systemowe zużycie KWh/100km nie pokrywa się z faktycznym w samochodzie co przekłada się na rozbieżność w dystansie który można pokonać samochodem - uszkodzenie beteri nie powoduje skutków gwarancyjnych powyżej 100tyś naprawa jest odpplatna i po stronie klienta - sposób regeneracji baterii na gwarancji w celu podwyszenia SOH o 20% daje wiele do życzenia tj. zmniejszenie bufora dolnego granica 2,5V - tylko kilka serwisów gwaranta posiada pełną akredytację na kontrolę i ustawienia baterii trakcyjne
opinia

Nissan Leaf 40 kWh

Data dodania: 13.05.2024
10/10
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
opinia

Kia e-Niro 64 kWh

Data dodania: 08.05.2024
9/10
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
opinia

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia

BMW i3 94 Ah

Data dodania: 17.04.2024
10/10
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
opinia

Toyota bZ4X AWD

Data dodania: 13.04.2024
8/10
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
opinia