Modele samochodów elektrycznych

0 wyników

Mercedes EQB 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
21.09.2023
Rewelacja, zwinny, szybki, komfortowy. Bardzo dobre zawieszenie, spory i ustawmy bagażnik z możliwością przesuwania kanapy co jeszcze powiększa przestrzeń. Niskie średnie zużycie 17-18kw pozwala na przejechanie ok 400km. Polecam!
316 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 254 500 zł

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h
20.09.2023
Po 16 miesiącach i 60 tyś km nadal jestem nim zachwycony. Wygodny cichy i ekonomiczny kawał SUWa z kopem 5s do setki. Czego więcej trzeba na codzień i w trasę.
413 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 260 990 zł

Kia EV9 99,8 kWh AWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3s
19.09.2023
Nadchodzi nowy uniwersalny samochód. Super!
413 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
18.09.2023
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
412 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 441 300 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,1
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

03.09.2023
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
Ceny od 205990 zł

Tesla Model 3 Long Range (Highland)

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

03.09.2023
Może trochę na wyrost, ale wydaje mi się że dla części z nas to auto idealne. Sportowy wygląd, super zasięg do 678 km (WLTP), realnie 500 km z prędkościami autostradowymi. Dużo miejsca na bagaże. Powiększony tylny bagażnik. Poprawiona aerodynamika. Nowe lepsze materiały wnętrza, wentylowane siedzenia przednie. Nowe zawieszenie, które o niebo lepiej wybiera nierówności. Nowa odsłona trójki, ma wszystkie zalety starej wersji oraz 50% nowych lepszych parametrów. Bo właśnie tyle zmieniono w nowej odsłonie tego modelu. W Europie już można zamawiać w USA jeszcze czekają. Jest więc, ciszej, dalej, wygodniej, bardziej dizajnersko, lepiej technologicznie n a wszystko to ciągle w tej samej starej cenie...
Ceny od 240 990 zł

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Renault Zoe z baterią o pojemności 52 kWh to kompaktowy samochód elektryczny, który oferuje doskonałą równowagę pomiędzy ceną a wydajnością. Jego zasięg wynoszący około 390 km (wg normy WLTP) jest więcej niż wystarczający dla codziennego użytku. Kabina jest dobrze wykonana i komfortowa, choć nieco ograniczona jeśli chodzi o przestrzeń bagażową. Systemy wsparcia kierowcy i opcje łączności są na wysokim poziomie. To świetny wybór dla osób szukających przystępnego cenowo i niezawodnego samochodu elektrycznego, szczególnie jeśli chodzi o jazdę miejską. Choć mam znajomego, który jeździ tym modelem po całej Polsce. Za granicę na razie się nie odważył.
291 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 180 500 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 591 500 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range AWD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Ciekawe i nowoczesne wzornictwo, przyciąga wzrok, kiedy IONIQ 5 jedzie ulicą. Dużo miejsca, dobre wyciszenie i bardzo dobre przyspieszenie. Jednak poprzez swoją kanciastość szczególnie w trasie auto nie jest mistrzem oszczędności. Sytuację ratuje jak w przypadku modelu 6, czy Kii EV6 bateria wykonana w architekturze 800V. Dzięki temu auto ładuje się błyskawicznie. Nie trzeba więc spędzać mnóstwa czasu na stacji DC. Wystarczy około 20 minut i można spokojnie kontynuować podróż.
260 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Kia EV6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
EV6 to auto które zdobyło niemałą popularność wśród klientów. Dobrze wykonane i wygodne w trasie. Dobrze również wyciszone. Zużycie energii może nie jest za niskie, ale to duże auto, i dzięki temu, że jego bateria zbudowana w architekturze 800V, ładuje się naprawdę super szybko. Ocenia się że auta z bateriami jak właśnie EV6, IONIQ 5 i 6, na odpowiedniej ładowarce, obsługującej technologię 800V od 10 do 80% naładują się w czasie zaledwie 18 minut.
363 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 209 900 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 281 990 zł

Tesla Model S Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
539 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 419 990 zł

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 155 900 zł

NIO ET7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
470 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 449900 zł

Tesla Model S Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Mam spory sentyment do Modelu S. Mimo produkcji od 2013 roku, a właściwie nawet od 2012 w USA, zarówno wygląd jak i funkcjonalność są na bardzo dobrym poziomie. Baterie wytrzymują nawet kilkaset tysięcy przebiegu, a wygoda podróżowania jest na dobrym poziomie. Bezcenne według mnie jest darmowe ładowanie, które można spotkać w wielu Modelach S i X z okresu produkcji 2012-2017(31 marzec). Można takim autem jeździć praktycznie po całej Europie i to bez żadnych kosztów. Płacimy tylko za winiety i autostrady.
505 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 419 990 zł

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Monika

27.08.2023
W samochodach cenię sobie kompaktowe rozmiary i styl - Fiat 500e spełnia moje oczekiwania w 100%. Jest mały i zwrotny, co jest niezwykle przydatne przy parkowaniu w ciasnych miejscach miejskich. Nie muszę się też martwić o ceny paliwa ;) Nie jest to samochód sportowy, ale dla moich codziennych potrzeb zupełnie wystarcza. Jedyne, co mogę zauważyć jako mankament, to ograniczony zasięg. Muszę planować trasy tak, aby mieć pewność, że znajdę stację ładowania w odpowiednim miejscu. Ale ogólnie, jestem bardzo zadowolona z tego auta i polecam go każdemu, kto ceni sobie ekologiczne rozwiązania
214 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 169 400 zł

BMW iX3 (G08)

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Andrzej

27.08.2023
Jako użytkownik BMW iX3, jestem rozczarowany. Interfejs użytkownika jest skomplikowany i nieintuicyjny, co znacznie obniża komfort korzystania z różnych funkcji. Ponadto, choć jest to model elektryczny, zasięg na jednym ładowaniu pozostawia wiele do życzenia, co utrudnia podróże na dłuższe dystanse. Jest to również auto premium, ale jakość wykonania wnętrza i materiały niekoniecznie odzwierciedlają tę etykietę. Ogólnie rzecz biorąc, oczekiwałem więcej od marki takiej jak BMW.
357 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 297 000 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 489 990 zł

BYD ATTO 3

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Cybertruck 200 kWh

  • Akumulator netto: 200 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
07.08.2023
Podoba mi się, dlatego że jest terenowy i elektryczny

Najnowsze opinie

Mercedes EQB 300 4MATIC

Data dodania: 21.09.2023
10/10
Rewelacja, zwinny, szybki, komfortowy. Bardzo dobre zawieszenie, spory i ustawmy bagażnik z możliwością przesuwania kanapy co jeszcze powiększa przestrzeń. Niskie średnie zużycie 17-18kw pozwala na przejechanie ok 400km. Polecam!
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 20.09.2023
9/10
Po 16 miesiącach i 60 tyś km nadal jestem nim zachwycony. Wygodny cichy i ekonomiczny kawał SUWa z kopem 5s do setki. Czego więcej trzeba na codzień i w trasę.
opinia

Kia EV9 99,8 kWh AWD

Data dodania: 19.09.2023
10/10
Nadchodzi nowy uniwersalny samochód. Super!
opinia

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

Data dodania: 18.09.2023
9/10
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
opinia

Tesla Model 3 (Highland)

Data dodania: 03.09.2023
10/10
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
opinia

Tesla Model 3 (Highland)

Data dodania: 03.09.2023
10/10
Kurcze, to będzie hit sprzedaży. Poprawiono większość bolączek z poprzedniego modelu, głównie mam na myśli wyciszenie. Zwiększony zasięg to też duży plus. Mi osobiście podoba się nowy przód, mniej wygląda jak żaba, bardziej jak koncepcyjny Roadster
opinia
Producenci samochodów elektrycznych