NIO EL6 występuje w 2 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:
NIO EL6 75 kWh |
NIO EL6 100 kWh |
|
|---|---|---|
| Ceny NIO EL6 | ||
OsiągiNIO EL6 w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 4.5 sec. Najszybszy jest model NIO EL6 75 kWh, którego prędkość maksymalna to 200 km/h. |
||
| Przyspieszenie 0-100 km/h | 4.5 s | |
| Prędkość maksymalna | 200 km/h | |
| Zasięg oficjalny (WLTP) | 398 km | 540 km |
| Moc kW/KM | 360 kW / 489 kM | |
| Moment obrotowy | 700 Nm | |
| Typ napędu | 4x4 | |
Bateria - pojemność i moc ładowania |
||
| Bateria, pojemność brutto | 75.0 kWh | 100.0 kWh |
| Bateria, pojemność netto | 70.5 kWh | 90.0 kWh |
| Maksymalna moc ładowania DC | 140 kW DC | 180 kW DC |
| Maksymalna moc ładowania AC | 11 kW AC | |
| Napięcie | 400 V | |
| Typ akumulatora | Lithium-ion | |
| Ilość ogniw | 118 | 96 |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h45m | 9h45m |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 46 km/h | 45 km/h |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 28 min | 29 min |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 520 km/h | 630 km/h |
| port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 | |
| port szybkiego ładowania DC | CCS | |
Pozostałe dane techniczne dla modelu NIO EL6:
| NIO EL6 75 kWh | NIO EL6 100 kWh | |
|---|---|---|
Informacje podstawowe |
||
| Rozpoczęcie produkcji | 2023 | |
| Klasa samochodu | SUVy elektryczne | |
| Klasa samochodu (txt) | JE - Executive | |
| Ilość miejsc | 5 | |
| Ilość Isofix | 2 | |
| Dedykowana platforma EV | - | |
| Rodzaj nadwozia | SUV | |
| Rodzaj nadwozia (txt) | SUV | |
| Średnica zawracania | 12.2 m | |
Zasięgi realne |
||
| Zasięg w mieście | 510 km | 613 km |
| Zasięg przy 90km/h | 403 km | 505 km |
| Zasięg przy 120 km/h | 326 km | 392 km |
| Zasięg w mieście - w zimie | 338 km | 426 km |
| Zasięg przy 90km/h - w zimie | 301 km | 363 km |
| Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 255 km | 321 km |
Wymiary i wagaNIO EL6 ma wymiary: długość 4854 mm, szerokość 1995 mm, wysokość 1703 mm, a rozstaw osi to 2915 mm. Bagażnik w modelu NIO EL6 ma pojemność 579 L, a po złożeniu siedzeń nawet 1430 L |
||
| Długość (mm) | 4854 mm | |
| Szerokość bez lusterek | 1995 mm | |
| Szerokość z lusterkami | 2212 mm | |
| Wysokość | 1703 mm | |
| Rozstaw osi | 2915 mm | |
| Masa własna, waga | 2378 kg | 2398 kg |
| Masa dopuszczalna całkowita | 2843 kg | |
| Bagażnik | 579 L | |
| Bagażnik - złożone siedzenia | 1430 L | |
| Bagażnik przedni (frunk) | 0 L | |
| Max obciążenie dachu | 75 kg | |
| Relingi dachowe | - | |
| Max ładowność | 540 kg | 520 kg |
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
||
| Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 22h30m | 28h45m |
| Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 7h45m | 9h45m |
| Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 7h45m | 9h45m |
Holowanie przyczepy |
||
| Możliwość montażu haka | - | |
| Maksymalny udźwig przyczepy | 1200 kg | |
| Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 750 kg | |
NIO EL6 75 kWh |
NIO EL6 100 kWh |
|
Samochody elektryczne o podobnym zasięgu
- BMW i5 M60 xDrive
- Audi Q4 Sportback e-tron 40
- Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro
- Audi Q8 e-tron 50 quattro