NIO ET7 występuje w 2 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:
NIO ET7 75 kWh |
NIO ET7 100 kWh |
|
---|---|---|
Ceny NIO ET7 | 409 900 zł | 449 900 zł |
OsiągiNIO ET7 w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 3.8s. Najszybszy jest model NIO ET7 75 kWh, którego prędkość maksymalna to 200 km/h. |
||
Przyspieszenie 0-100 km/h | 3.8 s | |
Prędkość maksymalna | 200 km/h | |
Zasięg oficjalny (WLTP) | 393 km | 495 km |
Moc kW/KM | 480 kW / 652 kM | |
Moment obrotowy | 850 Nm | |
Typ napędu | 4x4 | |
Bateria - pojemność i moc ładowania |
||
Bateria, pojemność brutto | 75.0 kWh | 100.0 kWh |
Bateria, pojemność netto | 70.5 kWh | 90.0 kWh |
Maksymalna moc ładowania DC | 140 kW | |
Maksymalna moc ładowania AC | 11 kW | |
Napięcie | 400 V | |
Typ akumulatora | Lithium-ion | |
Ilość ogniw | 118 | 96 |
Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h45m | 9h45m |
Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 53 km/h | 52 km/h |
Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 31 min | 40 min |
Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 540 km/h | 530 km/h |
port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 | |
port szybkiego ładowania DC | CCS |
Pozostałe dane techniczne dla modelu NIO ET7:
NIO ET7 75 kWh | NIO ET7 100 kWh | |
---|---|---|
Informacje podstawowe |
||
Rozpoczęcie produkcji | 2022 | |
Klasa samochodu | Luksusowe samochody elektryczne | |
Klasa samochodu (txt) | F - Luxury | |
Ilość miejsc | 5 | |
Ilość Isofix | 2 | |
Dedykowana platforma EV | - | |
Rodzaj nadwozia | Sedan | |
Rodzaj nadwozia (txt) | Sedan | |
Średnica zawracania | 12.4 m | |
Zasięgi realne |
||
Zasięg w mieście | 571 km | 719 km |
Zasięg przy 90km/h | 451 km | 592 km |
Zasięg przy 120 km/h | 372 km | 470 km |
Zasięg w mieście - w zimie | 383 km | 466 km |
Zasięg przy 90km/h - w zimie | 342 km | 434 km |
Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 296 km | 363 km |
Wymiary i wagaNIO ET7 ma wymiary: długość 5101 mm, szerokość 1987 mm, wysokość 1509 mm, a rozstaw osi to 3060 mm. Bagażnik w modelu NIO ET7 ma pojemność 363 L. |
||
Długość (mm) | 5101 mm | |
Szerokość bez lusterek | 1987 mm | |
Szerokość z lusterkami | 2202 mm | |
Wysokość | 1509 mm | |
Rozstaw osi | 3060 mm | |
Masa własna, waga | 2434 kg | 2454 kg |
Masa dopuszczalna całkowita | 2900 kg | |
Bagażnik | 363 L | |
Bagażnik przedni (frunk) | 0 L | |
Max ładowność | 541 kg | 521 kg |
Bezpieczeństwo |
||
Ilość gwiazdek Euro NCAP | 5 | |
Bezpieczeństwo dorosłych | 91% | |
Bezpieczeństwo dzieci | 87% | |
Ochrona pieszych | 73% | |
Elementy podnoszące bezpieczeństwo | 95% | |
Rok oceny | 2022 | |
WWW Euro NCAP | https://www.euroncap.com/en/results/nio/et7/47752 | |
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
||
Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 22h30m | 28h45m |
Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 7h45m | 9h45m |
Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 7h45m | 9h45m |
Holowanie przyczepy |
||
Możliwość montażu haka | - | |
Maksymalny udźwig przyczepy | 2000 kg | |
Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 750 kg | |
Cenniki |
||
Cena od | 409900 | 449900 |
Cena z dnia | 04-10-2023 | |
WWW producenta | https://mojenio.pl/nio-et7 | |
NIO ET7 75 kWh |
NIO ET7 100 kWh |