NIO ET5 Touring występuje w 2 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:
NIO ET5 Touring 75 kWh |
NIO ET5 Touring 100 kWh |
|
|---|---|---|
| Ceny NIO ET5 Touring | ||
OsiągiNIO ET5 Touring w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 4.0 sec. Najszybszy jest model NIO ET5 Touring 75 kWh, którego prędkość maksymalna to 200 km/h. |
||
| Przyspieszenie 0-100 km/h | 4.0 s | |
| Prędkość maksymalna | 200 km/h | |
| Zasięg oficjalny (WLTP) | 426 km | 551 km |
| Moc kW/KM | 360 kW / 489 kM | |
| Moment obrotowy | 700 Nm | |
| Typ napędu | 4x4 | |
Bateria - pojemność i moc ładowania |
||
| Bateria, pojemność brutto | 75.0 kWh | 100.0 kWh |
| Bateria, pojemność netto | 70.5 kWh | 90.0 kWh |
| Maksymalna moc ładowania DC | 140 kW DC | 127 kW DC |
| Maksymalna moc ładowania AC | 11 kW AC | |
| Napięcie | 400 V | |
| Typ akumulatora | Lithium-ion | |
| Ilość ogniw | 118 | 96 |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h45m | 9h45m |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 51 km/h | 52 km/h |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 28 min | 40 min |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 570 km/h | 520 km/h |
| port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 | |
| port szybkiego ładowania DC | CCS | |
Pozostałe dane techniczne dla modelu NIO ET5 Touring:
| NIO ET5 Touring 75 kWh | NIO ET5 Touring 100 kWh | |
|---|---|---|
Informacje podstawowe |
||
| Rozpoczęcie produkcji | 2023 | 2022 |
| Klasa samochodu | Duże samochody elektryczne | |
| Klasa samochodu (txt) | E - Executive | |
| Ilość miejsc | 5 | |
| Ilość Isofix | 2 | |
| Dedykowana platforma EV | - | |
| Rodzaj nadwozia | - | Sedan |
| Rodzaj nadwozia (txt) | Station/Estate | Sedan |
| Średnica zawracania | 11.8 m | |
Zasięgi realne |
||
| Zasięg w mieście | 561 km | 701 km |
| Zasięg przy 90km/h | 449 km | 581 km |
| Zasięg przy 120 km/h | 367 km | 474 km |
| Zasięg w mieście - w zimie | 377 km | 470 km |
| Zasięg przy 90km/h - w zimie | 319 km | 412 km |
| Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 274 km | 367 km |
Wymiary i wagaNIO ET5 Touring ma wymiary: długość 4790 mm, szerokość 1960 mm, wysokość 1499 mm, a rozstaw osi to 2888 mm. Bagażnik w modelu NIO ET5 Touring ma pojemność 386 L. |
||
| Długość (mm) | 4790 mm | |
| Szerokość bez lusterek | 1960 mm | |
| Szerokość z lusterkami | 2178 mm | |
| Wysokość | 1499 mm | |
| Rozstaw osi | 2888 mm | |
| Masa własna, waga | 2265 kg | 2235 kg |
| Masa dopuszczalna całkowita | 2730 kg | 2690 kg |
| Bagażnik | 450 L | 386 L |
| Bagażnik przedni (frunk) | 0 L | |
| Max ładowność | 540 kg | 530 kg |
Bezpieczeństwo |
||
| Ilość gwiazdek Euro NCAP | 5 | |
| Bezpieczeństwo dorosłych | 96% | |
| Bezpieczeństwo dzieci | 85% | |
| Ochrona pieszych | 83% | |
| Elementy podnoszące bezpieczeństwo | 81% | |
| Rok oceny | 2023 | |
| WWW Euro NCAP | https://www.euroncap.com/en/results/nio/et5/49769 | |
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
||
| Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 22h30m | 28h45m |
| Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 7h45m | 9h45m |
| Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 7h45m | 9h45m |
Holowanie przyczepy |
||
| Możliwość montażu haka | - | |
| Maksymalny udźwig przyczepy | 1400 kg | |
| Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 750 kg | |
NIO ET5 Touring 75 kWh |
NIO ET5 Touring 100 kWh |
|