Samochody Toyota z największymi akumulatorami

Toyota PROACE Shuttle M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
68.0 kWh
Ceny od 211 400 zł

Toyota PROACE Shuttle L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
68.0 kWh
Ceny od 214 400 zł

Toyota PROACE Verso M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
68.0 kWh
Ceny od 175 800 zł

Toyota PROACE Verso L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
68.0 kWh
Ceny od 175 800 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
Akumulator netto:
64.0 kWh
Ceny od 221 900 zł

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
Akumulator netto:
64.0 kWh
Ceny od 242 900 zł

Toyota PROACE Shuttle M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
46.3 kWh
Ceny od 171 600 zł

Toyota PROACE Shuttle L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
Akumulator netto:
46.3 kWh
Ceny od 192 400 zł

Toyota Proace City Verso Electric L2 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.2s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
Akumulator netto:
46.3 kWh
Ceny od 141 027 zł

Toyota Proace City Verso Electric L1 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.2s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
Akumulator netto:
46.3 kWh
Ceny od 135 827 zł

Toyota Prius Plug-in Hybrid

  • Akumulator netto: 13,6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7s
  • Prędkość maksymalna: 177 km/h
Akumulator netto:
13,6 kWh
Ceny od 179 900 zł

Toyota Mirai

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
05.11.2023
Pierwszy podstawowy problem - to brak możliwości umówienia jazdy próbnej, a przynajmniej w Lublinie nie ma takiej możliwości. Powód jest czysto prozaiczny - najbliższa stacja ładowania samochodu wodorowego znajduje się w Warszawie... Jednak jako fan motoryzacji EV nie skreślam tego samochodu, zapewne stacji będzie przybywać i to jest tylko kwestia czasu. Martwi mnie coś innego. Samochód ma praktycznie 5 metrów długości, a miejsca w nim jest mniej niż w Fordzie focusie pierwszej generacji... albo mniej niż a Yarisie. Wszystkiemu winna jest konstrukcja samochodu i konieczność zmieszczenia w podwoziu 3 butli na wodór, które skutecznie zajmują przestrzeń pasażerską. Traktujmy ten samochód jako prototyp i ciekawostkę. Natomiast kibicuję Toyocie i innym producentom, ponieważ wodór wcześniej czy później wejdzie pod strzechy ale zapewne najpierw w transporcie publicznym.
Ceny od 318 900 zł