Najdroższe samochody elektryczne Hyundai

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
Ceny od
304 900 zł
Ceny od 304 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
20.07.2023
Hyundai Ioniq 5 wyposażony w innowacyjny system ładowania 800V, Ioniq 5 może uzyskać znacznie krótszy czas ładowania niż wiele konkurencyjnych samochodów elektrycznych, co zdecydowanie ułatwia podróżowanie na dłuższe trasy. Zasięg Ioniq 5 w zależności od wariantu baterii wynosi od 360 do 480 km, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób, które szukają auta elektrycznego o wystarczająco długim zasięgu na codzienne potrzeby, a nawet naprawdę długie trasy. Wrażenia z jazdy są pozytywne, dzięki dobremu przyspieszeniu, płynnej i cichej jeździe oraz zaawansowanym funkcjom pomagania jazdy, które dodają jeszcze komfortu. System 800V pozwala na szybkie ładowanie nawet do 350 kW mocy, co oznacza, że można uzyskać do 100 km zasięgu w zaledwie 5 czy 6 minut ładowania.(kluczowa jest oczywiście stacja ładowania. Samochód niektórym może się wydawać nieco za sztywny, ale to osobiste odczucie, niektórzy lubią tak zestrojone zawieszenie.
Ceny od
293 900 zł
Ceny od 293 900 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
Ceny od
284 900 zł
Ceny od 284 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
Ceny od
247 900 zł
Ceny od 247 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
Ceny od
219 900 zł
Ceny od 219 900 zł

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
Ceny od
191 900 zł
Ceny od 191 900 zł

Hyundai Kona Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
19.07.2023
Bardzo fajne autko, nie za wielkie. Ma sporą baterię 64 kWh można więc mieć naprawdę przyzwoity zasięg. Małe zużycie energii szczególnie w mieście. Zużycie na poziomie 12-14 kWh/100 km jest łatwe do osiągnięcia. W trasie będzie to więcej. Auto z minusów ma mały bagażnik. Poza tym to bardzo przyjemny elektryk.
Ceny od
155 900 zł
Ceny od 155 900 zł

Hyundai Kona Electric 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
Ceny od
113 400 zł
Ceny od 113 400 zł

Hyundai IONIQ 6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Hyundai INSTER Standard Range

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h

Hyundai INSTER Long Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h