NIO EL7 występuje w 2 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:
NIO EL7 75 kWh |
NIO EL7 100 kWh |
|
|---|---|---|
| Ceny NIO EL7 | 426 900 zł | 468 900 zł |
OsiągiNIO EL7 w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 3.9s. Najszybszy jest model NIO EL7 75 kWh, którego prędkość maksymalna to 200 km/h. |
||
| Przyspieszenie 0-100 km/h | 3.9 s | |
| Prędkość maksymalna | 200 km/h | |
| Zasięg oficjalny (WLTP) | 379 km | 476 km |
| Moc kW/KM | 480 kW / 652 kM | |
| Moment obrotowy | 850 Nm | |
| Typ napędu | 4x4 | |
Bateria - pojemność i moc ładowania |
||
| Bateria, pojemność brutto | 75.0 kWh | 100.0 kWh |
| Bateria, pojemność netto | 70.5 kWh | 90.0 kWh |
| Maksymalna moc ładowania DC | 140 kW | |
| Maksymalna moc ładowania AC | 11 kW | |
| Napięcie | 400 V | |
| Typ akumulatora | Lithium-ion | |
| Ilość ogniw | 118 | 96 |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h45m | 9h45m |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 45 km/h | |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 31 min | 40 min |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 460 km/h | 450 km/h |
| port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 | |
| port szybkiego ładowania DC | CCS | |
Pozostałe dane techniczne dla modelu NIO EL7:
| NIO EL7 75 kWh | NIO EL7 100 kWh | |
|---|---|---|
Informacje podstawowe |
||
| Rozpoczęcie produkcji | 2022 | |
| Klasa samochodu | SUVy elektryczne | |
| Klasa samochodu (txt) | JF - Luxury | |
| Ilość miejsc | 5 | |
| Ilość Isofix | 2 | |
| Dedykowana platforma EV | - | |
| Rodzaj nadwozia | Sedan | |
| Rodzaj nadwozia (txt) | Sedan | |
| Średnica zawracania | 12.5 m | |
Zasięgi realne |
||
| Zasięg w mieście | 500 km | 627 km |
| Zasięg przy 90km/h | 377 km | 475 km |
| Zasięg przy 120 km/h | 304 km | 382 km |
| Zasięg w mieście - w zimie | 333 km | 421 km |
| Zasięg przy 90km/h - w zimie | 296 km | 358 km |
| Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 240 km | 316 km |
Wymiary i wagaNIO EL7 ma wymiary: długość 4912 mm, szerokość 1987 mm, wysokość 1720 mm, a rozstaw osi to 2960 mm. Bagażnik w modelu NIO EL7 ma pojemność 570 L, a po złożeniu siedzeń nawet 1545 L |
||
| Długość (mm) | 4912 mm | |
| Szerokość bez lusterek | 1987 mm | |
| Szerokość z lusterkami | 2271 mm | |
| Wysokość | 1720 mm | |
| Rozstaw osi | 2960 mm | |
| Masa własna, waga | 2421 kg | 2441 kg |
| Masa dopuszczalna całkowita | 2890 kg | |
| Bagażnik | 570 L | |
| Bagażnik - złożone siedzenia | 1545 L | |
| Bagażnik przedni (frunk) | 0 L | |
| Max obciążenie dachu | 75 kg | |
| Max ładowność | 544 kg | 524 kg |
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
||
| Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 22h30m | 28h45m |
| Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 7h45m | 9h45m |
| Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 7h45m | 9h45m |
Holowanie przyczepy |
||
| Możliwość montażu haka | - | |
| Maksymalny udźwig przyczepy | 2000 kg | |
| Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 750 kg | |
Cenniki |
||
| Cena od | 426 900 | 468 900 |
| Cena z dnia | 04-10-2023 | |
| WWW producenta | https://mojenio.pl/nio-el7 | |
NIO EL7 75 kWh |
NIO EL7 100 kWh |
|
Samochody elektryczne w podobnej cenie
Samochody elektryczne o podobnym zasięgu
- BMW i5 M60 xDrive
- Audi Q4 Sportback e-tron 40
- Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro
- Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro