Najwolniejsze samochody elektryczne Tesla

Tesla Model Y RWD

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Qba

26.05.2023
Fajna jest
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.9s
Ceny od 204990 zł

Tesla Cybertruck RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,4 s
Ceny od 243 960 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.1 sec
Ceny od 189990 zł

Tesla Model Y Long Range RWD

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5.9 sec

Tesla Model 3 Long Range (RWD)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5.2 sec
Ceny od 209900 zł

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Damian

18.12.2024
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
Przyspieszenie 0-100 km/h
5.0s
Ceny od 224 990 zł

Tesla Model 3 Long Range AWD (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
Przyspieszenie 0-100 km/h
4.4 sec
Ceny od 219990 zł

Tesla Model Y 2025 (Juniper - Launch Series)

  • Akumulator netto: 75 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3
Przyspieszenie 0-100 km/h
4.3
Ceny od 264 900 zł

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,2
Ceny od 319 600 zł

Tesla Model X Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.9s
Ceny od 475 990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.7s
Ceny od 257 990 zł

Tesla Model S Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.2s
Ceny od 441 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
Przyspieszenie 0-100 km/h
2.6s
Ceny od 546 990 zł

Tesla Roadster II

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,1 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
2,1 s

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
Przyspieszenie 0-100 km/h
2.1s
Ceny od 511 990 zł

Tesla Model 3 Performance (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
Ceny od 251490 zł

Tesla Cybertruck CyberBestia

16.10.2023
Pojazd pod każdym względem wybiegający w przyszłość…to coś więcej niż samochód.
Ceny od 400000 zł

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży