Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Lotus Emeya R

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 256 km/h
449 km
realnego zasięgu

Smart #3 Pro+

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
332 km
realnego zasięgu

Smart 3 Premium

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Smart 3 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
311 km
realnego zasięgu

Xiaomi SU7

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,28 s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

GMC Sierra EV Denali

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 s

Volvo EM90 RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s

Porsche Macan Turbo Electric

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 526 000 zł

Porsche Macan 4E

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 000 zł

NIO ET5 Touring 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
367 km
realnego zasięgu

NIO EL6 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
326 km
realnego zasięgu

NIO EL6 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

Peugeot e-208 50 kWh 2023

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
260 km
realnego zasięgu

Peugeot e-208 51 kWh 2023

  • Akumulator netto: 48.1 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
291 km
realnego zasięgu

Faraday Future 91

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,39 s

Cadillac Celestiq 111 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4 s

Lucid Air Sapphire

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
Ceny od 1 178 236 zł

Najnowsze opinie

Nissan Leaf

Data dodania: 13.05.2024
3/10
- słabe ładowanie AC - systemowe zużycie KWh/100km nie pokrywa się z faktycznym w samochodzie co przekłada się na rozbieżność w dystansie który można pokonać samochodem - uszkodzenie beteri nie powoduje skutków gwarancyjnych powyżej 100tyś naprawa jest odpplatna i po stronie klienta - sposób regeneracji baterii na gwarancji w celu podwyszenia SOH o 20% daje wiele do życzenia tj. zmniejszenie bufora dolnego granica 2,5V - tylko kilka serwisów gwaranta posiada pełną akredytację na kontrolę i ustawienia baterii trakcyjne
opinia

Nissan Leaf 40 kWh

Data dodania: 13.05.2024
10/10
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
opinia

Kia e-Niro 64 kWh

Data dodania: 08.05.2024
9/10
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
opinia

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia

BMW i3 94 Ah

Data dodania: 17.04.2024
10/10
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
opinia

Toyota bZ4X AWD

Data dodania: 13.04.2024
8/10
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
opinia