Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Fiat Topolino

  • Prędkość maksymalna: 45 km/h
Ceny od 43 439 zł

Renault Twingo Electric

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
122 km
realnego zasięgu
Ceny od 70 000 zł

Volkswagen e Up

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
189 km
realnego zasięgu
Ceny od 96 290 zł

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu
Ceny od 101 490 zł

Dacia Spring Electric 65 Extreme

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.7s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h

Kinga

27.06.2023
Super się nim jeździ :) Jestem bardzo zadowolona
137 km
realnego zasięgu
Ceny od 106 900 zł

Hyundai Kona Electric 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 113 400 zł

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu
Ceny od 114 600 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

MG ZS EV Standard Range

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

DS 3 E Tense

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
281 km
realnego zasięgu
Ceny od 129 900 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 130900 zł

Toyota Proace City Verso Electric L1 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.2s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
181 km
realnego zasięgu
Ceny od 135 827 zł

BYD Dolphin Active

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 136000 zł

Toyota Proace City Verso Electric L2 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.2s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 141 027 zł

Fiat 500e Hatchback 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
128 km
realnego zasięgu
Ceny od 142 400 zł

Mercedes eSprinter Furgon

  • Akumulator netto: 35 kWh

Maciej

27.06.2023
Idealny do przewożenia rożnego rodzaju towarów.
Ceny od 143 893 zł

BYD Dolphin Boost

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 145200 zł

Maxus Euniq6 SUV

  • Akumulator netto: 70 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 146 260 zł

BYD Dolphin Comfort

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 146500 zł

Renault Kangoo VAN E Tech Electric

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 s
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
199 km
realnego zasięgu
Ceny od 146 700 zł

Najnowsze opinie

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia

Audi e-tron Sportback 55 quattro

Data dodania: 18.12.2024
6/10
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
opinia