Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Hummer EV 1

  • Akumulator netto: 213 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

VinFast VF 9 Extended Range

  • Akumulator netto: 123.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 319 600 zł

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Lotus Eletre 111 kWh

  • Akumulator netto: 109.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 591 300 zł

Mercedes EQS SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 611 100 zł

Mercedes EQS 450+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
598 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 000 zł

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Mercedes EQS 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Mirek

08.11.2023
Samochód jest perfekcyjnie wyciszony, jadąc nim odcinasz się od wszystkiego dookoła. Polecam
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 694 100 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Volvo EX90 Twin Motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 900 zł

Najnowsze opinie

Nissan Leaf

Data dodania: 13.05.2024
3/10
- słabe ładowanie AC - systemowe zużycie KWh/100km nie pokrywa się z faktycznym w samochodzie co przekłada się na rozbieżność w dystansie który można pokonać samochodem - uszkodzenie beteri nie powoduje skutków gwarancyjnych powyżej 100tyś naprawa jest odpplatna i po stronie klienta - sposób regeneracji baterii na gwarancji w celu podwyszenia SOH o 20% daje wiele do życzenia tj. zmniejszenie bufora dolnego granica 2,5V - tylko kilka serwisów gwaranta posiada pełną akredytację na kontrolę i ustawienia baterii trakcyjne
opinia

Nissan Leaf 40 kWh

Data dodania: 13.05.2024
10/10
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
opinia

Kia e-Niro 64 kWh

Data dodania: 08.05.2024
9/10
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
opinia

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia

BMW i3 94 Ah

Data dodania: 17.04.2024
10/10
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
opinia

Toyota bZ4X AWD

Data dodania: 13.04.2024
8/10
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
opinia