IONITY obniża ceny ładowania

Właściwie chodzi bardziej o obniżenie stawki za miesięczną opłatę. Abonament IONITY PASSPORT potaniał o 50 w skali miesiąca
Fot. sylv1rob1 / Shutterstock.com
Data publikacji: 2024-01-23 Fot. sylv1rob1 / Shutterstock.com
Francuzi mają elektrownie atomowe i OZE, my mamy ... 24.01.2024
Mario

Mario

Data dodania: 2024-01-23

IONITY obniża ceny ładowania.

Chodzi o abonament miesięczny nie o stawkę za kWh, która zostaje w takiej samej wysokości. Choć na nią również w opcji abonamentu mamy zniżkę, ale ona była dostępna już od dawna, więc tu nic się nie zmieniło.


Sieć IONITY, jedna z największych sieci ładowania w Europie rozsyła do swoich klientów informację o tym, że obniża ona ceny ładowania na swoich stacjach.

Obniżka dotyczy abonamentu miesięcznego o nazwie IONITY PASSPORT. Do tej pory miesięczna opłata wynosiła w tej opcji 11,99 euro. Obecnie opłata jest objęta rabatem w wysokości 50% i wynosi zaledwie 5,99 euro miesięcznie.


Na jak długo?


Co ważne program można anulować w dowolnym momencie, czyli możemy go sobie wykupić na przykład na letnie miesiące, w których jeździmy więcej i najczęściej wybieramy się na wakacje.

Jak możemy przeczytać w informacji od IONITY:


„Paszporty są do podróżowania. Dzięki subskrypcji IONITY PASSPORT otrzymujesz dostęp do całej ogólnoeuropejskiej sieci ładowania IONITY po obniżonych stawkach. W porównaniu z taryfą IONITY DIRECT, zaczynasz oszczędzać od zaledwie 30 kWh naładowanej energii miesięcznie - co odpowiada jednej sesji ładowania lub odległości 150 kilometrów (przy średnim zużyciu 20 kWh/100 km). Ponieważ można go anulować w dowolnym momencie, IONITY PASPORT jest idealny na każdą dłuższą podróż.
o    Zniżka na taryfę IONITY DIRECT
o    Niska miesięczna opłata abonamentowa
   Anulowanie w dowolnym momencie z miesięcznym wyprzedzeniem
o    Subskrybuj i płać za pośrednictwem aplikacji IONITY


Różne ceny w różnych krajach:


Zniżka, którą możemy uzyskać to 0,20 eurocentów na każdej kWh. Tak więc na przykład w Polsce, w której stawka w sieci IONITY wynosi aż 3,5 złotego, mamy obniżkę o 0,94 złotego. 
Za 1 kWh naładowaną do naszego auta zapłacimy więc 2,56 zł.

W innych lokalizacjach ceny różnią się od siebie. We Włoszech na przykład jest to 0,79 euro bez zniżki i 0,59 euro po jej uwzględnieniu.

Niemcy to to ceny odpowiednio 0,69 euro oraz 0,49 euro po zniżce.

Francja ma bardzo dobre stawki, bo zaledwie 0,59 euro i tylko 0,39 euro po uwzględnieniu rabatu IONITY PASSPORT. 0,39 euro to zaledwie 1,69 złotego, więc naprawdę bardzo tanio jak na tą akurat sieć. 

Cóż, my w Polsce płacimy 2,56 zł a Francuzi, zarabiający 3-4 razy więcej w skali miesiąca w tej samej sieci płacą 1,69 złotego za 1 kWh.
Życie moi Państwo, życie, cóż więcej można powiedzieć.
Podsumowując, ważne że jest taniej i zapłacimy sumarycznie mniej nie tylko za sam abonament miesięczny, z którego możemy w dowolnym miesiącu zrezygnować, i ważne jest że stawka za kWh jest niższa o 0,20 eurocentów w całej Europie w porównaniu do normalnej taryfy sieci IONITY, która delikatnie mówiąc do bardzo atrakcyjnych nie należy, niestety.

Komentarze (1)

0/10
  • Artur
    odpowiedz

    Francuzi mają elektrownie atomowe i OZE, my mamy węgla na 200 lat

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

Ostatnie komentarze

Pozostaje przenieść fabrykę do Polski, nie ... 14.05.2024
Hm, ale piszecie, że zielone światło. Ale: 1. ... 14.05.2024