Citroen e-Berlingo
Bateria netto
20.5 - 46.3 kWh
20.5 - 46.3 kWh
Prędkość maksymalna
v-max: 110 km/h - 135 km/h
v-max: 110 km/h - 135 km/h
Przyśpieszenie
0-100 km/h: 11.7 - 19.5s
0-100 km/h: 11.7 - 19.5s
Porównaj wersje
Opis modelu Citroen e-Berlingo
Citroen e-Berlingo to -osobowy .
Produkowany jest od 2021 roku.
Citroen e-Berlingo jest samochodem o długości 4753 mm i wysokości 1849 mm.
Szerokość to 1921 mm a szerokość całkowita to 2107 mm.
Dopuszczalna masa całkowita dla tego samochodu to 2440 kg.
Pojemność tylnego bagażnika wynosi 806 L, przy złożonych siedzeniach to już pojemność 2693 L.
Przedni bagażnik jest o pojemności 0 L
Dodatkowo samochód ma możliwość holowania przyczepy. Maksymalny udźwig przyczepy lekkiej to 750 kg. Udźwig większej przyczepy nie może przekroczyć 750 kg.
W zależności od wersji Citroen e-Berlingo posiada baterię o wielkości od 20.5 do 46.3 kWh. Zasięg WLTP może wynosić od 108 km do 271 km. Prędkość maksymalna, jaką osiągają wersje tego samochodu mieści się w przedziale od 110 km/h do 135 km/h. Samochód może przyspieszyć do 100 km w czasie od 11.7 do 19.5s. Moc tego modelu wynosi od 49 do 100 kW.
Dodatkowo samochód ma możliwość holowania przyczepy. Maksymalny udźwig przyczepy lekkiej to 750 kg. Udźwig większej przyczepy nie może przekroczyć 750 kg.
W zależności od wersji Citroen e-Berlingo posiada baterię o wielkości od 20.5 do 46.3 kWh. Zasięg WLTP może wynosić od 108 km do 271 km. Prędkość maksymalna, jaką osiągają wersje tego samochodu mieści się w przedziale od 110 km/h do 135 km/h. Samochód może przyspieszyć do 100 km w czasie od 11.7 do 19.5s. Moc tego modelu wynosi od 49 do 100 kW.
Citroen e-Berlingo występuje w jednej wersji:
Citroen e-Berlingo XL 50 kWh | |
---|---|
Ceny Citroen e-Berlingo | 182 450 zł |
Osiągi | |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 11.7 s |
Prędkość maksymalna | 135 km/h |
Zasięg oficjalny (WLTP) | 271 km |
Moc kW/KM | 100 kW / 136 kM |
Moment obrotowy | 260 Nm |
Bateria - pojemność i moc ładowania | |
Bateria, pojemność brutto | 50.0 kWh |
Bateria, pojemność netto | 46.3 kWh |
Maksymalna moc ładowania DC | 101 kW |
Maksymalna moc ładowania AC | 7.4 kW |
Napięcie | 400 V |
Typ akumulatora | Lithium-ion |
Ilość ogniw | 216 |
Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h30m |
Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 27 km/h |
Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 26 min |
Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 320 km/h |
port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 |
port szybkiego ładowania DC | CCS |
Opinie użytkowników Citroen e-Berlingo Oceń ten model
-
Citroën Ami Charleston by Biancone, uroczy miejski Francuz z włoskim charakterem
Citroën Ami Charleston by Biancone to najnowszy model uroczego miejskiego Francuza. Kontrowersyjna stylistyka i w pełni miejskie przeznaczenie ...Data publikacji: 2024-02-13 -
Citroën Oli – francuski elektryk na własnych zasadach
Citroën Oli [all-ë ]to idealny przykład na to, że można połączyć francuski styl z najnowszą technologią koncernu Stellantis. Awangardowa ...Data publikacji: 2024-02-10 -
Mały elektryk we Francji już za 54 euro miesięcznie. Tak, to nie żart.
Rząd Francji postanowił sam wziąć się za promowanie aut elektrycznych. Robi to w bardzo ciekawy i nieco nietypowy sposób.Data publikacji: 2023-12-19 -
Najmniejsze auto elektryczne?
Czy rzeczywiście Citroen Ami jest najmniejszym elektrykiem? Chińscy producenci zapewne by się spierali, jednak u nas na Starym Kontynencie na ...Data publikacji: 2023-07-11