NIRO EV występuje w jednej wersji:
Kia Niro EV 65 kWh |
|
|---|---|
| Ceny NIRO EV | 198 900 zł |
OsiągiNIRO EV w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 7.8s. Najszybszy jest model Kia Niro EV 65 kWh, którego prędkość maksymalna to 167 km/h. |
|
| Przyspieszenie 0-100 km/h | 7.8 s |
| Prędkość maksymalna | 167 km/h |
| Zasięg oficjalny (WLTP) | 472 km |
| Moc kW/KM | 150 kW / 204 kM |
| Moment obrotowy | 255 Nm |
| Typ napędu | przód |
Bateria - pojemność i moc ładowania |
|
| Bateria, pojemność brutto | 68 kWh |
| Bateria, pojemność netto | 64.8 kWh |
| Maksymalna moc ładowania DC | 80 kW |
| Maksymalna moc ładowania AC | 11 kW |
| Napięcie | 400 V |
| Typ akumulatora | Lithium-ion |
| Ilość ogniw | 294 |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 7h |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 56 km/h |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 41 min |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 390 km/h |
| port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 |
| port szybkiego ładowania DC | CCS |
Pozostałe dane techniczne dla modelu NIRO EV:
| Kia Niro EV 65 kWh | |
|---|---|
Informacje podstawowe |
|
| Rozpoczęcie produkcji | 2022 |
| Klasa samochodu | Kompaktowe samochody elektryczne |
| Klasa samochodu (txt) | JC - Medium |
| Ilość miejsc | 5 |
| Ilość Isofix | 2 |
| Rodzaj nadwozia | SUV |
| Rodzaj nadwozia (txt) | SUV |
| Średnica zawracania | 10.6 m |
Zasięgi realne |
|
| Zasięg w mieście | 592 km |
| Zasięg przy 90km/h | 454 km |
| Zasięg przy 120 km/h | 362 km |
| Zasięg w mieście - w zimie | 388 km |
| Zasięg przy 90km/h - w zimie | 332 km |
| Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 281 km |
Wymiary i wagaNIRO EV ma wymiary: długość 4420 mm, szerokość 1825 mm, wysokość 1570 mm, a rozstaw osi to 2720 mm. Bagażnik w modelu NIRO EV ma pojemność 475 L, a po złożeniu siedzeń nawet 1392 L |
|
| Długość (mm) | 4420 mm |
| Szerokość bez lusterek | 1825 mm |
| Wysokość | 1570 mm |
| Rozstaw osi | 2720 mm |
| Masa własna, waga | 1757 kg |
| Masa dopuszczalna całkowita | 2200 kg |
| Bagażnik | 475 L |
| Bagażnik - złożone siedzenia | 1392 L |
| Bagażnik przedni (frunk) | 20 L |
| Max obciążenie dachu | 100 kg |
| Max ładowność | 518 kg |
Bezpieczeństwo |
|
| Ilość gwiazdek Euro NCAP | 4 |
| Bezpieczeństwo dorosłych | 91% |
| Bezpieczeństwo dzieci | 84% |
| Ochrona pieszych | 75% |
| Elementy podnoszące bezpieczeństwo | 60% |
| Rok oceny | 2022 |
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
|
| Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 20h45m |
| Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 7h |
| Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 7h |
Holowanie przyczepy |
|
| Maksymalny udźwig przyczepy | 750 kg |
| Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 300 kg |
Cenniki |
|
| Cena od | 198 900 |
| WWW producenta | https://www.kia.com/pl/modele/niro-ev/prezentacja/ |
Kia Niro EV 65 kWh |
Samochody elektryczne w podobnej cenie
Samochody elektryczne o podobnym zasięgu
- Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro
- Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro
- Audi Q4 e-tron 40
- Audi Q6 e-tron standard