Bateria netto
70.5 - 90.0 kWh
Prędkość maksymalna
v-max: 200 km/h
Przyśpieszenie
0-100 km/h: 3.8
Zobacz dane techniczne
Porównaj wersje

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników NIO ET7 Dodaj swój zasięg

Opis modelu NIO ET7

NIO ET7 to -osobowy . Produkowany jest od 2022 roku. NIO ET7 jest samochodem o długości 5101 mm i wysokości 1509 mm. Szerokość to 1987 mm a szerokość całkowita to 2202 mm. Dopuszczalna masa całkowita dla tego samochodu to 2900 kg.
Dodatkowo samochód ma możliwość holowania przyczepy. Maksymalny udźwig przyczepy lekkiej to 750 kg. Udźwig większej przyczepy nie może przekroczyć 2000 kg. W tym samochodzie na 91% oceniono bezpieczeństwo dorosłych, z kolei bezpieczeństwo dzieci na 87%. Ochrona pieszych w testach dla tego modelu osiągnęła wynik 73% a na 95% oceniono systemy asystujące.
W zależności od wersji NIO ET7 posiada baterię o wielkości od 70.5 do 90.0 kWh. Zasięg WLTP może wynosić od 393 km do 495 km. Samochód może przyspieszyć do 100 km w czasie od 3.8 do 3.8s.

NIO ET7 występuje w 2 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:


NIO ET7 75 kWh

NIO ET7 100 kWh
Ceny NIO ET7 409 900 zł 449 900 zł
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h 3.8 s
Prędkość maksymalna 200 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP) 393 km 495 km
Moc kW/KM 480 kW / 652 kM
Moment obrotowy 850 Nm
Bateria - pojemność i moc ładowania
Bateria, pojemność brutto 75.0 kWh 100.0 kWh
Bateria, pojemność netto 70.5 kWh 90.0 kWh
Maksymalna moc ładowania DC 140 kW
Maksymalna moc ładowania AC 11 kW
Napięcie 400 V
Typ akumulatora Lithium-ion
Ilość ogniw 118 96
Maksymalna szybkość ładowania AC (min) 7h45m 9h45m
Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) 53 km/h 52 km/h
Maksymalna szybkość ładowania DC (min) 31 min 40 min
Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) 540 km/h 530 km/h
port ładowania AC (dom, stacje AC) Type 2
port szybkiego ładowania DC CCS

Opinie użytkowników NIO ET7 Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
Data dodania: 02.08.2023
Mam przyjemność mieć 1 w Polsce NIO ET7. Dlaczego dałem 9 a nie 10? Technologicznie producent mógł zrobić ładowanie DC na więcej niż 140kWh ale nie zrobił. Szkoda. Nie zmienia to faktu, że krzywa ładowania jest całkiem przyjemna. Co do wyposażenia: Sztos. Brakuje tylko NIGHT VISION, ale to mają nieliczni w luksusowych markach.

Porady, pytania na temat NIO ET7 Zadaj pytanie

  • FankaEko

    Ekologia aut EV
    To jest takie pytanie jakby samochody spalinowe były wzorem ekologii. Po pierwsze samochody elektryczne nie emitują zanieczyszczeń w miejscu gdzie jeżdżą, może to zabrzmi brutalnie ale to podstawowa ich zaleta. Miasta bez spalin i bez hałasu to już teraźniejszość. Nie ma co się doszukiwać na siłę wad samochodów elektrycznych, a już na pewno nie w ich ekologii.

Zdjęcia użytkowników NIO ET7 Dodaj materiały

Modele producenta NIO

Ostatnio dodane samochody elektryczne Zobacz wszystkie

Lotus Emeya R

Lotus Emeya R

Producent: Lotus

dodano: 29-04-2024

Smart 3 Premium

Smart 3 Premium

Producent: Smart

dodano: 19-04-2024

Smart 3 Brabus

Smart 3 Brabus

Producent: Smart

dodano: 19-04-2024