Megane E-Tech występuje w 3 wersjach, oto różnice pomiędzy nimi:
Renault Megane E Tech EV40 130hp |
Renault Megane E Tech EV60 130hp |
Renault Megane E Tech EV60 220hp |
|
|---|---|---|---|
| Ceny Megane E-Tech | 179 900 zł | 179 900 zł | 179 900 zł |
OsiągiMegane E-Tech w zależności od modelu przyśpiesza do 100 km/h w nawet 7.4s. Najszybszy jest model Renault Megane E Tech EV60 220hp, którego prędkość maksymalna to 160 km/h. |
|||
| Przyspieszenie 0-100 km/h | 10.0 s | 10.5 s | 7.4 s |
| Prędkość maksymalna | 150 km/h | 150 km/h | 160 km/h |
| Zasięg oficjalny (WLTP) | 298 km | 457 km | 420 km |
| Moc kW/KM | 96 kW / 130 kM | 96 kW / 130 kM | 160 kW / 217 kM |
| Moment obrotowy | 250 Nm | 250 Nm | 300 Nm |
| Typ napędu | przód | ||
Bateria - pojemność i moc ładowania |
|||
| Bateria, pojemność brutto | 43.3 kWh | 65.0 kWh | 65.0 kWh |
| Bateria, pojemność netto | 40.0 kWh | 60.0 kWh | 60.0 kWh |
| Maksymalna moc ładowania DC | 85 kW | 129 kW | 129 kW |
| Maksymalna moc ładowania AC | 22 kW | ||
| Napięcie | 400 V | ||
| Typ akumulatora | Lithium-ion | ||
| Ilość ogniw | 192 | 288 | 288 |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (min) | 2h15m | 3h15m | 3h15m |
| Maksymalna szybkość ładowania AC (km/h) | 120 km/h | 110 km/h | 110 km/h |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (min) | 29 min | 30 min | 30 min |
| Maksymalna szybkość ładowania DC (km/h) | 370 km/h | 530 km/h | 530 km/h |
| port ładowania AC (dom, stacje AC) | Type 2 | ||
| port szybkiego ładowania DC | CCS | ||
Pozostałe dane techniczne dla modelu Megane E-Tech:
| Renault Megane E Tech EV40 130hp | Renault Megane E Tech EV60 130hp | Renault Megane E Tech EV60 220hp | |
|---|---|---|---|
Informacje podstawowe |
|||
| Rozpoczęcie produkcji | 2022 | ||
| Klasa samochodu | SUVy elektryczne | ||
| Klasa samochodu (txt) | JC - Medium | ||
| Ilość miejsc | 5 | ||
| Ilość Isofix | 3 | ||
| Dedykowana platforma EV | - | ||
| Rodzaj nadwozia | SUV | ||
| Rodzaj nadwozia (txt) | SUV | ||
| Średnica zawracania | 10.4 m | ||
Zasięgi realne |
|||
| Zasięg w mieście | 382 km | 581 km | 581 km |
| Zasięg przy 90km/h | 294 km | 436 km | 431 km |
| Zasięg przy 120 km/h | 245 km | 357 km | 357 km |
| Zasięg w mieście - w zimie | 260 km | 363 km | 377 km |
| Zasięg przy 90km/h - w zimie | 211 km | 314 km | 314 km |
| Zasięg przy 120 km/h - w zimie | 189 km | 265 km | 265 km |
Wymiary i wagaMegane E-Tech ma wymiary: długość 4200 mm, szerokość 1860 mm, wysokość 1505 mm, a rozstaw osi to 2685 mm. Bagażnik w modelu Megane E-Tech ma pojemność 440 L, a po złożeniu siedzeń nawet 1332 L |
|||
| Długość (mm) | 4200 mm | ||
| Szerokość bez lusterek | 1860 mm | ||
| Szerokość z lusterkami | 2055 mm | ||
| Wysokość | 1505 mm | ||
| Rozstaw osi | 2685 mm | ||
| Masa własna, waga | 1588 kg | 1699 kg | 1711 kg |
| Masa dopuszczalna całkowita | 2017 kg | 2116 kg | 2158 kg |
| Bagażnik | 440 L | ||
| Bagażnik - złożone siedzenia | 1332 L | ||
| Max obciążenie dachu | 80 kg | ||
| Max ładowność | 504 kg | 492 kg | 522 kg |
Bezpieczeństwo |
|||
| Ilość gwiazdek Euro NCAP | 5 | ||
| Bezpieczeństwo dorosłych | 85% | ||
| Bezpieczeństwo dzieci | 88% | ||
| Ochrona pieszych | 65% | ||
| Elementy podnoszące bezpieczeństwo | 79% | ||
| Rok oceny | 2022 | ||
| WWW Euro NCAP | https://www.euroncap.com/en/results/renault/megane-e-tech/45241 | ||
Czasy ładowania w domu lub słupek AC |
|||
| Gniazdo 230V (16A: 3,7kW) | 12h45m | 19h15m | 19h15m |
| Gniazdo siłowe (16A: 11kW) | 4h30m | 6h30m | 6h30m |
| Gniazdo siłowe (32A: 22kW) | 2h15m | 3h15m | 3h15m |
Holowanie przyczepy |
|||
| Możliwość montażu haka | - | ||
| Maksymalny udźwig przyczepy | 500 kg | 500 kg | 900 kg |
| Maksymalny udźwig przyczepy bez hamulców | 500 kg | 500 kg | 750 kg |
Cenniki |
|||
| Cena od | 179 900 | 179 900 | 179 900 |
| WWW producenta | https://www.renault.pl/samochody-elektryczne/megane-e-tech-electric.html | ||
Renault Megane E Tech EV40 130hp |
Renault Megane E Tech EV60 130hp |
Renault Megane E Tech EV60 220hp |
|