BMW sprzedało już ponad milion pojazdów w pełni elektrycznych

BMW z dumą ogłosiło osiągnięcie kamienia milowego w elektromobilnej odnodze biznesowej firmy – sprzedaż ponad miliona pojazdów w pełni elektrycznych. Ta imponująca liczba podkreśla popularność marki i jej zaangażowanie w przyszłość zrównoważonej mobilności.
Fot. sylv1rob1 / Shutterstock.com
Data publikacji: 2024-04-14 Fot. sylv1rob1 / Shutterstock.com

Miłosz

Data dodania: 2024-04-14

Pierwszy kwartał bieżącego roku stanowił dla BMW okres imponującego wzrostu, zwieńczonego dostawą 82 700 w pełni elektrycznych samochodów marek BMW, Mini oraz Rolls-Royce. Oznacza to wzrost o 27,9% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Ogółem w ubiegłym roku BMW Group sprzedała na świecie ponad 2,55 miliona samochodów oraz ponad 209 tys. motocykli.


Globalny sukces


BMW przyspiesza elektryfikację. Osiągnięcie to nie byłoby możliwe bez międzynarodowego zasięgu i uznania, jakim cieszą się samochody sygnowane logiem BMW. Sprzedaż w pierwszych trzech miesiącach była „zrównoważona” na wszystkich kluczowych rynkach świata, co świadczy o uniwersalnym apelu marki i jej produktów. Wśród modeli, które cieszyły się szczególnym zainteresowaniem, znajdują się BMW i4, iX3, iX1, iX, i7, a nowość – model i5 – okazała się wyjątkowo popularna wśród klientów.


BMW nie spoczywa na laurach i planuje konsekwentnie kontynuować rozwój w obszarze elektromobilności w 2024 roku, oferując atrakcyjne produkty pomimo niestabilnego otoczenia rynkowego. Koncern oczekuje, że samochody elektryczne będą kluczowym czynnikiem wzrostu marki, z prognozowanym dwucyfrowym wzrostem sprzedaży na przestrzeni całego roku.


BMW dowiodło atrakcyjności swojego portfolio


Jochen Goller, członek zarządu BMW odpowiedzialny za klienta, marki i sprzedaż, podkreślił, jak duże znaczenie ma to osiągnięcie: „BMW Group kontynuuje ścieżkę rozwoju pojazdów BEV. Osiągając kamień milowy miliona w pełni elektrycznych pojazdów od wprowadzenia BMW i3 na rynek, potwierdzamy atrakcyjność naszego portfolio produktów”.


BMW, dzięki elastyczności i zróżnicowanemu wyborowi technologii napędu, jest dobrze przygotowane do spełniania ewoluujących potrzeb klientów, co w dynamicznym otoczeniu rynkowym okazuje się strategią wyjątkowo skuteczną. 


Koncern na każdym kroku udowadnia, że jest zdolny pretendować do roli lidera w dziedzinie innowacji motoryzacyjnych. Przekroczenie progu miliona sprzedanych pojazdów elektrycznych to kamień milowy dla marki, a zarazem ważny krok w kierunku bardziej ekologicznej przyszłości transportu.

Komentarze

0/10

Autor

Miłosz

Od kilku lat tworzę treści dla mediów online i tradycyjnych. Przygodę z dziennikarstwem rozpocząłem od pracy w lokalnym, miejskim portalu internetowym. Dziś piszę m.in. dla Bezprawnika.pl, Biotechnologii.pl i News4Media. Wolny czas spędzam na przeglądaniu YouTubea w poszukiwaniu ciekawostek zarówno o świecie dawnym, jak i współczesnym. Chętnie sięgam również po dobrą książkę – tak kryminał, jak i literaturę faktu.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników BMW Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników BMW i4 eDrive40 Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Data dodania: 08.11.2023
Daje radę.

Krzych

Data dodania: 05.07.2023
Mi się podoba, na żywo prezentuje się naprawdę dobrze. Zasięg też OK!

Ostatnie komentarze

KIedy będzie czynna ładowarka w Nysie? Stoi ... 25.08.2024
Dopiero planują węglik krzemu? Z tego wynika, ... 22.08.2024

BMW i4 eDrive40

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
5.7s
Prędkość maksymalna
190 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
501 km
Wszystkie dane BMW i4 eDrive40

Ostatnie pytania

Modele producenta BMW