-
JAN
DOBRY DZIEŃ. CHCĘ ZAPYTAĆ GDZIE JEST NAJBLIŻSZY SKLEP I SERWIS ELEKTROAUTA BYD DO MIASTA NOWY TARGA inter cars robi jakieś sensowe przeglądy?
BYD nie odpuszcza. Toczy bitwę z producentami tradycyjnych aut
BYD chce być „europejski” dla Europy. Widzi w tym nadzieję na zbudowanie zaufania wśród potencjalnych klientów.
Technologia i ceny
Podczas niedawnego spotkania z inwestorami, Wang Chuanfu, dyrektor generalny BYD, ujawnił plany wprowadzenia na rynek technologii hybrydowej nowej generacji, obiecującej zasięg ponad 2000 km. To ma być kolejny wyczyn w portfolio Chińczyków, mimo że firma i tak nie przestaje zaskakiwać.
Już zrewolucjonizowała rynek, wprowadziwszy na niego model Seagull EV, czyli wariant uznawany za najtańsze nowe elektroauto na świecie – samochód za około 10 000 dolarów. To ustawiło BYD w pozycji znacznej przewagi nad konkurencją.
Oparte na e-Platformie 3.0 pojazdy BYD korzystają z zaawansowanego elektrycznego układu napędowego i jakościowych akumulatorów Blade, co w połączeniu z produkcją niemal wszystkich komponentów wewnątrz firmy pozwala na znaczne obniżenie kosztów.
BYD na polu bitwy
Ogłoszenie przez BYD „bitwy wyzwoleńczej” przeciwko samochodom z tradycyjnym napędem połączone z wprowadzeniem na rynek przystępnych cenowo modeli wzbudziło w branży falę uderzeniową.
Dyrektor generalny Forda, Jim Farley, przyznał, że działalność Chińczyków jest wyzwaniem dla producentów klasycznych samochodów. Ci, jeśli nie przyspieszą w kierunku elektromobilności, w najbliższej perspektywie mogą stracić od 20 do 30 proc. przychodów.
W odpowiedzi na forsowaną przez BYD akcję ukierunkowaną na trwałą zmianę paradygmatu rynku motoryzacyjnego Ford np. skupił się na mniejszych i tańszych autach elektrycznych.
BYD na czele zmiany
BYD pewnie zmierza do przekształcenia rynku pojazdów napędzanych benzyną w rynek „elektryków”. W nadchodzących latach, dzięki wprowadzeniu platformy DM-i nowej generacji i rosnącej obecności na globalnym rynku, firma planuje istotnie rozszerzyć swoje wpływy. Dewiza BYD jest prosta: niższe koszty zakupu, większy zasięg.
Kluczem do sukcesu będzie zapewnienie solidnego wsparcia posprzedażowego i szybkiej dostępności usług serwisowych. To jest konieczne dla utrzymania pozytywnego wizerunku marki i zadowolenia klientów.
Komentarze
Autor
Miłosz
Od kilku lat tworzę treści dla mediów online i tradycyjnych. Przygodę z dziennikarstwem rozpocząłem od pracy w lokalnym, miejskim portalu internetowym. Dziś piszę m.in. dla Bezprawnika.pl, Biotechnologii.pl i News4Media. Wolny czas spędzam na przeglądaniu YouTubea w poszukiwaniu ciekawostek zarówno o świecie dawnym, jak i współczesnym. Chętnie sięgam również po dobrą książkę – tak kryminał, jak i literaturę faktu.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników BYD Dodaj swój zasięg
Opinie użytkowników BYD ATTO 3 Comfort Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
BYD wkracza do Korei Południowej. Będzie rywalizował z Hyundaiem i Kią
Atto 3, Dolphin oraz Seal to modele aut elektrycznych gotowe do wyścigu m.in. z Hyundaiem IONIQ 5 czy Kona Electric albo Kią EV6.
W Klubie OtoEV.pl od 2 lat i 6 miesięcy