-
JAN
DOBRY DZIEŃ. CHCĘ ZAPYTAĆ GDZIE JEST NAJBLIŻSZY SKLEP I SERWIS ELEKTROAUTA BYD DO MIASTA NOWY TARGA inter cars robi jakieś sensowe przeglądy?
BYD bierze na cel Europę.
Po wyprzedzeniu Tesli w globalnej sprzedaży pojazdów elektrycznych w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2023 r., chiński BYD zamierza kontynuować ekspansję.
Własna flota:
Dostarczono pierwszy statek towarowy BYD. (film poniżej)
Nazywa się BYD Explorer 1 i naprawdę robi wrażenie. To pierwszy statek wyprodukowany w Chinach i przeznaczony do przewozu krajowych pojazdów elektrycznych za granicę. Zmierza on właśnie do Europy i jest wypakowany po brzegi autami chińskiej marki.
Wyznaczając „nową erę” dla chińskich pojazdów, 9 stycznia do portu Yantai przybył pierwszy statek BYD przeznaczony do przewozu pojazdów elektrycznych.
Następnym przystankiem było Shenzhen, gdzie nastąpił załadunek pojazdów przed wypłynięciem do Europy. Statek BYD, Explorer 1, ma 199 metrów długości i może przewieźć 7000 pojazdów.
China International Marine Containers Group (CIMC), która zbudowała statek, ogłosiła tę wiadomość w środę na WeChat.
Statek jest własnością Zodiac Maritime, a BYD bierze go w leasing jako pierwszy dodatek do swojej „floty morskiej”. Czyli jak można wnioskować będzie ich więcej.
Explorer No. 1 firmy BYD to pierwszy statek zbudowany przez chińską stocznię przeznaczony do eksportu pojazdów. Firma oświadczyła, że „zapewni BYD szybką dostawę i ekspansję na rynki zagraniczne”.
Jeśli chodzi o napęd, statek wykorzystuje dwa zestawy zbiorników magazynujących LNG. CIMC twierdzi, że wykorzystując jako główne paliwo ekologiczny i czysty skroplony gaz ziemny, może „znacznie zmniejszyć emisję”.
Ekspansja na cały świat z nowymi modelami:
Lider pojazdów elektrycznych szybko wkracza na nowe rynki. BYD jest już liderem na kluczowych rynkach motoryzacyjnych, takich jak Tajlandia , Brazylia i Kolumbia. Duże wzrosty firma zanotowała również w Meksyku, Australii, Indiach i kilku innych krajach.
Firma BYD, która zaczynała jako producent akumulatorów, produkuje i dostarcza pojazdy elektryczne w rekordowym tempie. Pokazała niedawno kilka nowych modeli, które dołączą do rosnącej oferty pojazdów elektrycznych.
Nowoczesne modele za niewielkie pieniądze:
W tym tygodniu producent samochodów zaprezentował Yangwang U7 , luksusowy elektryczny sedan o mocy ponad 1000 KM, który może konkurować z Teslą Model S Plaid.
BYD wprowadził na rynek eleganckiego Song L niecały miesiąc temu. Ceny elektrycznego SUV-a zaczynają się od 27 000 dolarów (106 000 złotych), zasięg auta to 662 km w trybie CLTC. Zasięg to oczywiście bajka dla grzecznych dzieci. Wiemy wszyscy, że chińska norma określająca zasięg EV, to chyba najgorsza z możliwych norm, i że przekłamuje zasięg o około 35%, średnio licząc.
Jednak biorąc pod uwagę nawet to, że różnica w zasięgu będzie duża w stosunku do normy, mamy i tak niezłe auto, za naprawdę niską kwotę, jeśli chodzi o cenę. Z realnym zasięgiem oscylującym koło 400 km. To bardzo przyzwoity wynik jak na EV w wersji SUV.
Komentarze (2)
"Po wyprzedzeniu Tesli w globalnej sprzedaży pojazdów elektrycznych w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2023 r.," - coś z tym zdaniem jest nie tak. Tesla miała w 2023 sprzedaż na poziomie 1,8 mln aut BEV, a BYD okolice 1,6 mln BEV. Tylko w 4 kwartale 2023 BYD miało trochę lepszą sprzedaż niż Tesla.
ostatnie 3 miesiace to 4 kwartal - to chyba to samo?