-
JAN
DOBRY DZIEŃ. CHCĘ ZAPYTAĆ GDZIE JEST NAJBLIŻSZY SKLEP I SERWIS ELEKTROAUTA BYD DO MIASTA NOWY TARGA inter cars robi jakieś sensowe przeglądy?
Chiński BYD sponsorem Euro 2024 w Niemczech
Euro, piłka nożna, to ulubiona impreza i dyscyplina sportu w Europie.
Wszyscy szaleją na jej punkcie: Włosi, Hiszpanie, Francuzi, Niemcy, oraz wiele innych europejskich krajów nie wyłączając Polski, w której podczas Euro, mamy w kraju 38 milionów trenerów piłkarskich, znających się wybitnie na futbolu😊.
Wiemy już, że Euro to jedna z najważniejszych imprez w Europie. Piłka nożna to najpopularniejszy sport w Europie, to też wiemy.
Euro to obok Pucharu Świata największe rozgrywki w międzynarodowej piłce nożnej. Oprócz rangi i zabawy, podobnie jak Puchar Świata, Euro odbywa się raz na cztery lata (od 1960 r.). Nieprzerwanie!
Zaraz przejdziemy do wielkiej niespodzianki:
Europa ma gigantyczną tradycję w branży motoryzacyjnej, a wiele z tych nowych samochodów elektrycznych pochodzi od niemieckich, francuskich i innych europejskich marek samochodów. Ci producenci samochodów mają dużą władzę polityczną i chcą nadal kontrolować i dominować w branży, nawet gdy będzie ona elektryczna.
Jednym z wyzwań jest to, że największym i najbardziej konkurencyjnym rynkiem pojazdów elektrycznych na świecie jest chiński rynek pojazdów elektrycznych, a marki, które na nim przodują, przybywają do Europy i próbują rozwijać nowe sieci sprzedaży. Europejscy ustawodawcy zaczęli próbować ograniczyć lub osłabić zdolność chińskich producentów samochodów do konkurowania na europejskim rynku pojazdów elektrycznych, ale z pewnością nie jest jeszcze jasne, jak skuteczne to będzie oraz w jakim stopniu lub w jakim stopniu chińskie marki samochodów elektrycznych będą się rozwijały w Europie i czy polityka nazwijmy ją ochronna Unii Europejskiej przyniesie pożądane efekty. I tak wracamy do wiadomości o marce BYD i o Euro 2024.
BYD jest największym sprzedawcą pojazdów elektrycznych w Chinach i ogólnie największym sprzedawcą pojazdów elektrycznych na świecie. Obecnie sprzedaje pojazdy elektryczne w Europie, ale firma jest tam nadal malutkim graczem, jeśli tak można określić tego chińskiego giganta. Jednak wyraźnie widać, że chiński producent chce podbić rynek tego lata, a przynajmniej zaprezentować się z dobrej strony w Europie jako sponsor zawodów.
BYD sponsoruje UEFA Euro 2024 i będzie jej oficjalnym partnerem w zakresie e-mobilności. Firma zwróci na siebie uwagę i zaprezentuje swoje samochody elektryczne milionom Europejczyków w możliwie najlepszej sportowej atmosferze. Oczekuje, że ludzie będą pod wpływem, pozytywnych sportowych emocji, więc prezentacja aut marki BYD może wpłynąć bardzo pozytywnie na postrzeganie chińskiej marki przez europejskiego klienta.
Dodajmy do tego fakt, że firma BYD osiągnęła dużą biegłość w projektowaniu i produkcji najwyższej klasy, atrakcyjnych, zaawansowanych technologicznie samochodów elektrycznych w konkurencyjnych cenach. Europejczycy stykający się z marką – czy to po raz pierwszy, czy bardziej szczegółowo niż kiedykolwiek wcześniej – powinni zdać sobie sprawę, że pojazdy elektryczne BYD są atrakcyjną opcją w nowej erze motoryzacji i mogą być zauważalnie lepsze niż pojazdy elektryczne marek europejskich.
Do takiego wniosku na razie dochodzą fachowcy z branży EV, śledzący rozwój wszystkich rynków na świecie, rozwijających się właśnie w tym zakresie.
Warto zauważyć, że Euro 2024 odbywa się w Niemczech. Turniej odbędzie się na 10 stadionach w 10 niemieckich miastach: w Berlinie (Stadion Olimpijski), Monachium (Allianz Arena), Dortmundzie (Signal Iduna Park), Gelsenkirchen (Veltins-Arena), Stuttgarcie (Mercedes-Benz Arena), Hamburgu (Volksparkstadion), Düsseldorfie (Merkur Spiel-Arena), Kolonii (RheinEnergieStadion), Lipsku (Red Bull Arena) oraz we Frankfurcie nad Menem (Commerzbank-Arena).
Mecz otwarcia EURO odbędzie się 14 czerwca 2024 r. w Monachium. Finał EURO odbędzie się 14 lipca 2024 r. w Berlinie.
Niemcy są oczywiście domem dla takich marek jak Volkswagen, BMW, Mercedes, Opel, Porsche i innych. To także największy rynek motoryzacyjny na kontynencie. Jest to obecnie także europejski dom Tesli. BYD na ponad miesiąc zamierza infiltrować ten rynek i napsuć krwi największym konkurentom w Europie (Euro 2024 trwa od 14 czerwca do 14 lipca, ale jak już widać reklamy zaczynają się znacznie wcześniej).
Na 10 stadionach pojawią się duże możliwości, dzięki którym ludzie będą mogli wsiąść do pojazdów elektrycznych BYD w otoczeniu ciekawych wydarzeń związanych z ich ulubionym sportem.
„BYD będzie aktywnie reklamował się w oficjalnych strefach kibica, zapraszając fanów do oglądania transmisji meczów na żywo."
Jak więc widać chińskie marki, a przynajmniej ta największa, zaczyna z wysokiego C, bo Euro 2024 to wydarzenie wyjątkowe, w którym udział chce wziąć setki milionów Europejczyków, zapalonych kibiców piłki nożnej.
To poważna ilość na jednym z największych światowych rynków. Widać, że BYD podchodzi do tematu bardzo poważnie, bo sponsorowanie takiej imprezy zapewne tanie nie jest.
Źródło grafiki:
Oficjalna strona https://www.uefa.com/
Komentarze