BYD to chiński producent, który rośnie w siłę z miesiąca na miesiąc.

Właśnie pokazał bardzo ciekawą propozycję, chcąc zaatakować rynek japoński, a chodzi o auto BYD SEAL.
W Europie mamy już jego testy, które możecie zobaczyć poniżej.

Czy niemieccy dziennikarze będą narzekać na Seala? A może wręcz odwrotnie?

Auto wykonane bardzo dobrze i jeżdżące podobno lepiej od Modelu 3 Tesli. Jednak czy ładowanie max 150 kW na stacjach DC i bateria LFP, to dobre rozwiązania na nasz europejski rynek?

Niemcy testując to auto zwrócili uwagę na masę szczegółów i przetestowali go dość dokładnie, dzięki temu my możemy się bliżej przyjrzeć temu całkiem zgrabnemu chińczykowi, którego można już zamawiać a cena to równowartość 200 000 zł. w wersji dość ubogiej, aż do 240 000 zł. za wersję Excellance.

Pakiet baterii to 82,5 kWh netto i jest to zaawansowana bateria Blade, która tu ma konstrukcję strukturalną, a więc stanowi element konstrukcyjny samochodu, zupełnie jak w Tesli Model Y z pakietami 4680.
Czy Seal ma szansę zawojować rynek europejski? Cóż... niewątpliwie jest to jedna z ciekawszych chińskich propozycji z 6 letnią gwarancją podstawową i 8 letnią gwarancją na zespół napędowy.