Oceń ten model Opinie (16 opinii)
Pawel
Testowałem przedzakupowo ,przez godzinę ,na tej samej trasie, kolejno : nową TM3 LR na 18 calowych kołach oraz kolejno TMY LR na 19 calowych i TMY LR na 20 calowych -moje zdanie :
Pod wzgledem prowadzenia,zawieszenia :
-TMY na 20 calowych : podskakuje na drobnych nierownosciach jak ping-pong ,jak dla mnie nie do przyjecia.TMY na 19 : troche lepiej ale w porownaniu do TM3 Highland dalej twardo.-dopiero w TM3 Highland zawieszenia mozna powiedzec ,iz jest komfortowe.
Układ napędowy,przyspieszenie ,zużycie energii w każdym z powyższych rewelacja-faktycznie w tej cenie JAKO ELEKTRYK-nie ma nic lepszego.Jako samochód w ogóle w tej cenie /tzn.w porównaniu do spalinowego / to kiepski samochód- absurdalnie ascetyczny środek,sterowanie robione wbrew ergonomii i wypracowanym przez lata standardom np.wycieraczki włączane przyciskami na kierownicy TM3 ,brak czujników parkowania,deszczu ,brak spryskiwaczy reflektorów ,wątpliwej trwałości zawieszenie.TMY broni sie cena,ale TM3Highland jeździ lepiej
Piotr
"W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe". - absurd kolego. Zawieszenie w Y jest bardzo twarde porównując z podobnymi suvami tej klasy. Miałem już Tiguana, Q5 i teraz Y. Tylko w tym aucie pasażerowie tylnej kanapy ciągle narzekają na tyle, że chyba zdecyduję się na wymianę zawieszenia.
Rafał
Niektórzy piszą o twardym zawieszeniu. Chyba naprawdę nigdy nie jeździliautem z twardym zawieszeniem. W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe - nie jest to zawieszenie citroena, ale do tego stopnia nieprzyjemne, że aż strach ostrzej wchodzić w zakręty. Auto nie prowadzi się zbyt pewnie. Za to wersja performance ma bardziej usztywnione zawieszenie, ale nie możemy mówić o twardym :) Tego typu zawieszenie, ma audi a3, a4, ford focus i wiele innych aut. Performance dzięki temu, że jest bardziej usztywniony, niższy i opony o niższym profili prowadzi się bardzo pewnie. Dla mnie w punkt. Jak ktoś chce zobaczyć co znaczy twarde zawieszenie to proponuję przejechać się Honda Civic Type-R (przedostatnim wypustem). Tesla Y obecnie to najlepsze auto elektryczne jakim jechałem odrzucając wersję standard i LR właśnie z uwagi na zawieszenie. Performance jest idealne i przypomina mi te z 3. Ciekawe jak jest w obecnym modelu poliftowym (podobno bardziej komfortowe - oby nie zepsuli.
Gosia
Fajny samochód ale bez przesady z tymi och i ach. Ma swoje wady - twarde zawieszenie, brak czujników parkowania tylko jakaś imitacja na podstawie danych z kamer. Często jest problem z parkowaniem jak ktoś nie ma wprawy. Pomyłką są też automatyczne wycieraczki, które raz działają dobrze, a innym razem wariują i mielą po szybie bez sensu
Model:
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
Świetne auto. Imponujący zasięg, przestronne wewnętrzne, dobra przyczepność w trudnych warunkach jazdy. Sprawdza się już dobrych kilka miesięcy. Polecam
Anna
Teoretycznie wszystko jest OK ale jednak brak czujnikow parkowania i zastąpienie ich tylko wykrywaniem przeszkód za pomocą kamer (nawet jak to sie tak super nazywa "tesla vision") to jakaś pomyłka. System gubi się, żeby zaparkować w ciasnym garażu, to trzeba naprawdę mieć wprawę.
Model:
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
Po 16 miesiącach i 60 tyś km nadal jestem nim zachwycony. Wygodny cichy i ekonomiczny kawał SUWa z kopem 5s do setki. Czego więcej trzeba na codzień i w trasę.
Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
Karol
Tesla Model Y to prawdziwy game changer w świecie SUV-ów. Jest szybka, fajnie wygląda i ma masę miejsca dla całej rodziny. Plus, z takim zasięgiem na jednym ładowaniu, nie musisz się już obawiać, że zabraknie ci prądu po drodze. A systemy bezpieczeństwa? Najwyższa półka. Po prostu wsiadasz, wciskasz pedał i cieszysz się jazdą. Warto!
Marcin
Najlepszy zasięg, najlepsze osiągi, najlepszy stosunek jakości do ceny
Model:
Tesla Model Y Performance
Kolor ciut kontrowersyjny, widać na nim każdy pyłek. Na pewno bardziej praktyczny będzie Quicksilver lub biały.
Mario
Dla mnie to ideał auta elektrycznego. Po pierwsze ma mnóstwo miejsca. Po drugie siedzimy jak w aucie typu SUV, czyli wyżej. Mamy więc lepszą widoczność we wszystkich kierunkach. Mamy ogromne bagażniki, zarówno przepastny przedni jak i ogromny tylny. Spakujemy więc mnóstwo bagaży. Zasięg i zużycie energii są rewelacyjne jak na auto elektryczne. Można spokojnie celować nawet w 400 km, choć ja zatrzymuje się w trasie co około 300 km. Daje to duży relaks podróżowania i człowiek się tak nie męczy. Autopilot bardzo ułatwia podróżowanie, praktycznie używam go przez 90% każdej podróży nie wyłączając jazdy w korkach. Zużycie podczas ostaniej długiej trasy, czyli ponad 3600 km, było na poziomie 17,5 kWh/100 km. Dla mnie rewelacja.
Kuba
Piękny ten kolor. Na żywo jeszcze ładniejsza.
Ogłoszenia z giełdy
Pozostałe modele Tesla Wszystkie modele
- Tesla Cybertruck
- Tesla Cybertruck AWD
- Tesla Cybertruck CyberBestia
- Tesla Cybertruck RWD
- Tesla Model 2
- Tesla Model 2 (koncept)
- Tesla Model 3
- Tesla Model 3 (Highland)
- Tesla Model 3 Long Range (Highland)
- Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
- Tesla Model 3 Long Range Performance
- Tesla Model 3 Long Range RWD
- Tesla Model 3 Performance
- Tesla Model 3 Standard Range Plus
- Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP
- Tesla Model S
- Tesla Model S 100D
- Tesla Model S 60
- Tesla Model S 60D
- Tesla Model S 70
- Tesla Model S 70D
- Tesla Model S 75
- Tesla Model S 75D
- Tesla Model S 85
- Tesla Model S 85D
- Tesla Model S 90D
- Tesla Model S Dual Motor
- Tesla Model S Long Range
- Tesla Model S Long Range Plus
- Tesla Model S P100D
- Tesla Model S P85D
- Tesla Model S P90D
- Tesla Model S P90DL
- Tesla Model S Performance
- Tesla Model S Plaid
- Tesla Model S Plaid+ (koncept)
- Tesla Model S Standard Range
- Tesla Model X
- Tesla Model X 100D
- Tesla Model X 60D
- Tesla Model X 75D
- Tesla Model X 90D
- Tesla Model X Dual Motor
- Tesla Model X Long Range
- Tesla Model X Long Range Plus
- Tesla Model X Ludicrous Performance
- Tesla Model X P100D
- Tesla Model X P90D
- Tesla Model X P90DL
- Tesla Model X Performance
- Tesla Model X Plaid
- Tesla Model X Standard Range
- Tesla Model Y Long Range Dual Motor
- Tesla Model Y Long Range RWD
- Tesla Model Y Performance
- Tesla Model Y RWD
- Tesla Roadster
- Tesla Roadster I
- Tesla Roadster II