-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
1000 Cybertrucków tygodniowo? Baterii na pewno nie zabraknie
Tesla produkuje ogniwa akumulatorowe w ilości wystarczającej do wyprodukowania 1000 Cybertrucków tygodniowo.
Tesla potwierdziła, że zwiększyła produkcję ogniw akumulatorowych w Gigafactory w Teksasie do ilości wystarczającej na wyprodukowanie aż 1000 sztuk Cybertrucków tygodniowo. To znaczny postęp, bo właśnie baterie 4680 były wąskim gardłem, jeśli chodzi o produkcję tego modelu.
Tesla jest bardzo tajemniczą firmą, ale czasami lubi się pochwalić:
Producent samochodów nie ujawnia wielu szczegółów na temat wysiłków mających na celu zwiększenie własnej produkcji ogniw akumulatorowych w Gigafactory w Teksasie.
Początkowo były to ogniwa dla Modelu Y, jednak wraz z rozpoczęciem produkcji Cybertrucka, Tesla przestawiła produkcję na nową wersję ogniwa, do elektrycznego pickupa.
Tak więc teraz do Cybertrucka trafiają właśnie ogniwa 4680 w najnowszej wersji.
Drew Baglino, powiedział, że obecnie produkcja akumulatorów nie stanowi już wąskiego gardła na rampie produkcyjnej Cybertruck i że Tesla ma nawet tygodniowe zapasy akumulatorów.
Nie wiemy jednak, ile Cybertrucków Tesla obecnie produkuje, choć wydaje się, że produkcja wzrosła i czasami widziano nawet kilkaset Cybertrucków wyjeżdżających z fabryki w Austin.
Tesla przekazała nowe, ciekawe dane, potwierdzając, że w zeszłym tygodniu wyprodukowała wystarczającą liczbę ogniw 4680, aby wyprodukować ponad 1000 Cybertrucków.
Tak wygląda bateria do Tesli Cybertruck.
Czy produkcja Cybertrucka przyśpieszy?
Miejmy nadzieję, bo chętnych jest bardzo dużo.
Cybertruck to chyba najbardziej wymagające auto w portfolio Tesli. Mamy tu nietypową karoserię, mamy ogromną baterię (ok 123 kWh), mamy wreszcie zaawansowaną elektronikę.
Wszystko to trzeba złożyć "do kupy", aby powstało niezawodne i prawie pancerne auto. Nie jest to proste, jednak jak widać wykonalne. Trzeba to tylko nieco przyśpieszyć i przemnożyć razy kilkadziesiąt (lub kilkaset:), aby fabryka wypluwała z siebie jak najwięcej Cybertrucków. Ku uciesze klientów, oczywiście.
Komentarze