Wow !!!
1200 km na jednym ładowaniu…
Our Next Energy, znany również jako ONE, zainstalował jeden ze swoich akumulatorów w Tesli Model S i udało im się przejechać 752 mile (1200 km)
, na jednym ładowaniu.
Aby zaprezentować własną technologię akumulatorów, Our Next Energy (ONE) zainstalował własny system akumulatorów w Modelu S.
Firma wykonała jazdę próbną ze średnią prędkością 55 mph (88 km/h)
i osiągnęła zasięg 752 mil.
Pakiet został zmieszczony w tym samym rozmiarze co oryginał Tesli.
Oryginalny pakiet od Elona ma wielkość 103,9 kWh, natomiast nowy pakiet ma wielkość aż 207,3 kWh.
Auto przytyło o ponad 330 kg, ale zasięg jest nieziemski.
Jak tłumaczy ONE :
„System akumulatorów ma gęstość energii 416 Wh / L (w porównaniu do około 245 Wh / L oryginalnego pakietu) i wykorzystuje katodę niklowo-kobaltowo-manganową i anodę grafitową. Pakiet dodał dodatkowe 331 kg do pierwotnej masy akumulatora (i pojazdu), dodając jednocześnie ponad 99,8 kWh energii. W pakiecie Gemini ONE zastosuje nową anodę wolną od grafitu i katodę wolną od niklu i kobaltu, poprawiając gęstość energii do około 450 Wh / L i 290 Wh / kg w perspektywie długoterminowej.”
Śmiałe plany .
Taki zasięg to jest zasięg, choć koszt ponad 200 kWh na pewno nie będzie mały. ONE ma zamiar wprowadzić swój pakiet do sprzedaży już w 2023 roku.
To nad czym myślę to koszty tak dużego pakietu, oraz jego trwałość. Czy ONE będzie w stanie zapewnić długowieczność pakietu przy odejściu od grafitu, kobaltu i niklu?
No nie wiem.
Oby sie udało…tego im życzę!
Źródło:
Electrek, CarBuzz.com
-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.