-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Boring Company z kolejnym rekordem. Dwa miliony pasażerów to już dzisiaj fakt
Firma The Boring Company Elona Muska osiągnęła kamień milowy w postaci zapewnienia przejazdów dwóm milionom pasażerów podczas swojej pierwszej wybudowanej pętli w Las Vegas, nieco ponad rok po przekroczeniu miliona. Przyrost klientów jest jak widać imponujący.
Ciągły rozwój jest już faktem
Spółka Boring Company ogłosiła tę wiadomość na platformie X w piątek po tym, jak w marcu ubiegłego roku przekroczyła liczbę miliona pasażerów korzystających z podziemnej pętli w Las Vegas w stanie Nevada.
Obecnie firma obsługuje przejazdy w pętli Las Vegas Convention Center (LVCC).
Firma uzyskała zgodę na budowę 81 dodatkowych przystanków w całym Las Vegas, zwanych pętlą Las Vegas, i prowadzi już wiercenia w miejscu, gdzie mają powstać przyszłe stacje pętli LVCC .
Nietypowy pomysł
„Aby rozwiązać problem wyniszczającego życie ruchu drogowego, drogi muszą być trójwymiarowe, co oznacza, że potrzebne są albo latające samochody, albo tunele” – czytamy na stronie internetowej The Boring Company.
„W przeciwieństwie do latających samochodów, tunele są odporne na warunki atmosferyczne, poza zasięgiem wzroku i nie spadają na głowę ludziom, w razie nieoczekiwanej awarii, czy wypadku.
„Tunele minimalizują wykorzystanie cennych gruntów powierzchniowych i nie kolidują z istniejącymi systemami transportowymi. Duża sieć tuneli może zmniejszyć zatory w każdym mieście; niezależnie od tego, jak duże będzie miasto, można dodać więcej poziomów tuneli, biegnących pod nim.
Uważa się, że pętla LVCC ma szczytową przepustowość przekraczającą 4500 pasażerów na godzinę i około
32 000 pasażerów dziennie, jak podaje firma na swojej stronie internetowej.
Jak widać podziemna komunikacja, może nie być wcale, po pierwsze tematem rodem z science fiction, po drugie tematem zupełnie abstrakcyjnym i nieopłacalnym, jak mówili niektórzy krytycy tego pomysłu.
Musk po prostu robi swoje i drąży tunele, które jak się okazuje w praktyce znakomicie spełniają swoje funkcje.
Komentarze