-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla ma poważny problem. Musi prędko zaktualizować oprogramowanie w 1,85 miliona aut
Problematyczne oprogramowanie nie było w stanie odpowiednio zasygnalizować, czy maska jest zamknięta. To mogło doprowadzić do niebezpiecznych sytuacji – podał Reuters.
Tesla aktualizuje oprogramowanie
W odpowiedzi na ten problem od połowy czerwca Tesla rozpoczęła wdrażanie aktualizacji oprogramowania. Nowa wersja, dystrybuowana bezprzewodowo, ma zapobiec otwieraniu się maski podczas jazdy.
Aktualizacja obejmuje modele 3, S, X i Y, które były wyposażone w zatrzaski maski produkowane przez firmę Magna Closures.
Nie było wypadków
Amerykański urząd ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego podkreślił, że niezatrzaśnięty frunk to poważny problem. Gdy otworzy się w trakcie jazdy, może ograniczyć kierowcy widoczność i zwiększyć ryzyko wypadków. Niewykluczone, że maska nawet uszkodzi przednią szybę.
Na szczęście do tej pory nie zgłoszono w USA żadnych wypadków ani zgonów związanych z tą usterką. Problem z otwieraniem maski występował częściej na rynku chińskim niż w Europie i Ameryce Północnej.
Największa akcja od miesięcy
Reuters zauważył, że akcja aktualizowania oprogramowania Tesli jest największą akcją serwisową Tesli od grudnia, kiedy firma musiała zaktualizować oprogramowanie w ponad 2 milionach pojazdów, by poprawić zabezpieczenia systemu Autopilot.
Kolejna aktualizacja to wyzwanie dla Tesli, jednak firma wielokrotnie udowodniła, że potrafi sobie radzić z wyzwaniami. Chociażby ostatnio, gdy globalne przedsiębiorstwa doświadczyły awarii z powodu usterki technicznej spowodowanej aktualizacją oprogramowania od CrowdStrike. Produkcja Modelu Y w Giga-Berlin została częściowo dotknięta awarią informatyczną, lecz zaledwie kilka godzin później problemy w fabryce rozwiązano wewnętrznymi metodami.
Komentarze
Autor
Miłosz
Od kilku lat tworzę treści dla mediów online i tradycyjnych. Przygodę z dziennikarstwem rozpocząłem od pracy w lokalnym, miejskim portalu internetowym. Dziś piszę m.in. dla Bezprawnika.pl, Biotechnologii.pl i News4Media. Wolny czas spędzam na przeglądaniu YouTubea w poszukiwaniu ciekawostek zarówno o świecie dawnym, jak i współczesnym. Chętnie sięgam również po dobrą książkę – tak kryminał, jak i literaturę faktu.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg
Opinie użytkowników Tesla Model Y Long Range Dual Motor Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 5 miesięcy