-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla poradziła sobie z globalną awarią. W zaledwie kilka godzin
Globalne przedsiębiorstwa doświadczyły awarii z powodu usterki technicznej spowodowanej aktualizacją oprogramowania od CrowdStrike. Awaria dotknęła szeroki zakres instytucji: od lotnisk, przez szpitale, po producentów samochodów, z Teslą włącznie.
Co się stało?
George Kurtz, dyrektor generalny CrowdStrike, wyjaśnił w poście na platformie X, że awaria IT nie była spowodowana cyberatakiem, lecz aktualizacją oprogramowania dla hostów Windows.
Kurtz napisał: „CrowdStrike aktywnie współpracuje z klientami dotkniętymi wadą stwierdzoną w pojedynczej aktualizacji zawartości dla hostów Windows. Nie ma wpływu na hosta Mac i Linux. To nie jest incydent bezpieczeństwa ani cyberatak. Problem został zidentyfikowany, odizolowany i wdrożono poprawkę”.
Musk zareagował
Elon Musk, szef Tesli, w odpowiedzi na zaistniałą sytuację, poinformował w poście na X o usunięciu CrowdStrike z firmowych systemów. Jednak nie sprecyzował, w jaki sposób awaria wpłynęła na działalność jego imperium.
W wyniku problemów technicznych Tesla zwolniła do domu niektórych pracowników produkcyjnych z nocnej zmiany w zakładach w Austin w Teksasie oraz Sparks w Nevadzie.
Problem w Tesli ustąpił po kilku godzinach
Również Tesla Germany potwierdziła w raporcie rbb24 około 10:35 czasu lokalnego, że produkcja Modelu Y w Giga-Berlin została częściowo dotknięta awarią informatyczną. Problem był związany z danymi dotyczącymi pojazdów przechowywanymi w chmurze.
Mimo to Tesla Germany nie poddała się, tylko poinformowała, że pracuje nad rozwiązaniem wewnętrznym i nie planuje wysyłać pracowników do domu na cały dzień. Zaledwie kilka godzin później, około 14:45, Tesla Germany potwierdziła, że problemy natury IT rozwiązano. To pozwoliło na wznowienie produkcji.
Jak widać, imperium Muska potrafi poradzić sobie nawet z globalnymi, złożonymi problemami technicznymi bezpośrednio niezwiązanymi z firmą. To dobry znak, wziąwszy pod uwagę na jak wymagającym rynku musi działać na co dzień.
Komentarze