CATL, czyli chińska firma założona w 2011 roku zajmująca się produkcją akumulatorów litowo-jonowych zbudowało nową fabrykę baterii, przeznaczonych dla Tesli.
Zakład który jeszcze w czerwcu 2021 był planem na papierze, już działa i wysyła pierwsze pakiety baterii do fabryki Tesli w Szanghaju. Chińczycy to mają tempo. Pozazdrościć.
Nowy zakład ma produkować rocznie baterie wystarczające do napędzenia ponad 800 000 aut. Tak więc, Tesla nie powinna mieć problemów przynajmniej
z tym komponentem swoich aut, w dobie ogólnoświatowego kryzysu z dostępnością elektroniki do samochodów. Przyjmując, że Tesla ma ambicje wyprodukować 1,5 mln. swoich aut w 2022 roku, zastrzyk 800 000 pakietów baterii będzie miał decydujące znaczenie dla ciągłości i szybkości produkcji.
Źródło;
Teslarati.com
Zdjęcie: Wikipedia
-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.