Chevy Blazer EV powraca – będą niższe ceny i lepsze oprogramowanie
Wznowienie sprzedaży zapoczątkuje nowy etap w drodze GM do dominacji w sektorze pojazdów elektrycznych.
Strategiczne obniżki cen
Pod koniec ubiegłego roku GM poinformował o tymczasowym wstrzymaniu sprzedaży Blazera EV w celu rozwiązania problemów z oprogramowaniem, które dotknęły ograniczoną liczbę pojazdów. Scott Bell, wiceprezes Chevy Global, zapewnił, że problemy nie są związane z bezpieczeństwem. W odpowiedzi GM zrewidowało swoje podejście do tworzenia i walidacji oprogramowania. Ten cel uznało za priorytetowy.
W ramach swojej strategii powrotu GM przedstawił nowe ceny dla Chevy Blazer EV, niższe niż początkowe. Nowa cena wywoławcza dla modelu 2LT AWD to 50 195 dolarów. Po odliczeniu federalnej ulgi podatkowej cena spadnie do 42 695 dolarów. Zmiany objęły również modele RS AWD i RS RWD. Ich ceny wywoławcze wynoszą odpowiednio 54 595 i 56 170 dolarów. To oznacza, że spadły o ponad 5,6 tys.
Konkurencja z Teslą się zaostrza
Chevrolet Blazer EV został wyprodukowany z myślą o Ameryce Północnej. Topowa odmiana SS pozwala rozpędzić się do 100 km/h w 4 sekundy. Ogólnie zasięg Blazera EV wynosi od niemal 400 do 515 km.
To, że auta elektryczne kwalifikują się do pełnej federalnej ulgi podatkowej, czyni rywalizację na rynku jeszcze bardziej interesującą. Chevy Blazer EV z nowymi cenami i ulepszonym oprogramowaniem jest gotowy, aby przyciągnąć uwagę kolejnych klientów i przystąpić do rywalizacji z Modelem Y Tesli.
Ma być taniej
Wraz z zapowiedzią niższych cen i usprawnień technicznych GM potwierdził również plany wprowadzenia tańszej wersji wyposażenia Blazer EV LT FWD jeszcze w tym roku. Jej ceny mają być niższe niż 50 000 dolarów.
To ruch, który ma na celu poszerzyć ofertę GM w segmencie EV, i zaakcentować zaangażowanie firmy w dostępność mobilności elektrycznej. Z rewizją cen i technologii i jako kombinacja nowoczesności oraz wydajności z przystępnością cenową Chevy Blazer EV jest gotowy, by wywrzeć wpływ na rynek „elektryków”.
Komentarze