-
JAN
DOBRY DZIEŃ. CHCĘ ZAPYTAĆ GDZIE JEST NAJBLIŻSZY SKLEP I SERWIS ELEKTROAUTA BYD DO MIASTA NOWY TARGA inter cars robi jakieś sensowe przeglądy?
Chiński Seal U koncernu BYD zagrożeniem dla ID.4? Dane sprzedażowe nie pozostawiają złudzeń
BYD szokuje świat nowym Sealem
Po przetarciu szlaków dla azjatyckich elektryków przez koncern Chery przyszła pora na odpowiedź koncernu BYD. Ten pokazując światu nowy model Seala, znacząco podnosi poprzeczkę. W jego zasięgu jest konkurowanie między innymi z Volkswagenem ID.4.
Warto wspomnieć, że model Seal to już piąty pojazd elektryczny w ofercie BYD. Znany światu sportowy sedan, legitymujący się baterią Blade o pojemności 82,5kWh, technologią cell-to-body i zasięgiem wynoszącym 570 km doczekał się swojego następcy. Model Seal U naprawdę może namieszać.
Fot. Oasishifi Shutterstock.com
Parametry Seala U dorównują topowym europejczykom
Aż nie chce się wierzyć, że ten kosztujący niespełna 42 tys. euro elektryk ma stanowić konkurencję dla VW ID.4, Forda Mustanga Mach-E, czy Skody Enyaq. Tymczasem wszystko na to wskazuje.
SUV posiada wszystko to, czego oczekiwalibyśmy od rodzinnego elektryka. 570 litrów przestrzeni bagażowej, którą można powiększyć aż do 1449 litrów, baterię 72-87 kWh umożliwiającą przejechanie odpowiednio 420-500 km oraz atrakcyjna cena, stawia go na równi z wieloma topowymi modelami konkurencyjnych marek.
Sportowa historia w rodzinnej odsłonie
Nowy Seal U ze swoim sportowym bratem bliźniakiem ma wspólną jedynie nazwę. Oparty na zupełnie innej platformie podwoziowej, stylistyką nadwozia czerpiącą od Porsche Cayenne i Mustanga Mach-E, SUV ze stajni BYD zaprojektowany został z myślą o komforcie podróżowania.
Nowoczesny wygląd kabiny przypomina nieco materiały zastosowane w modelach BMW. Nie zabrakło także typowych „azjatyckich bajerów” jak funkcja aparatu do selfie, czy mikrofon do karaoke.
Czy nowy Seal U koncernu BYD rzeczywiście okaże się hitem sprzedażowym również w Europie? Wedle pogłosek Chińczycy wprost oszaleli na jego punkcie. Nie ma się czemu dziwić. Elektryczny SUV koncernu BYD prezentuje się naprawdę okazale.
Komentarze
Autor
Kamil
Redaktor portalu OtoEV. W nowoczesnej, elektrycznej motoryzacji poszukuję nieszablonowości myślenia konstruktorów i złamania konwencji „unifikacji modeli”. Szczególnie przyglądam się rozwojowi segmentu małych miejskich elektryków. Prywatnie miłośnik hot hatchy, muzyki oraz dobrej książki.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników BYD Dodaj swój zasięg
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
BYD wkracza do Korei Południowej. Będzie rywalizował z Hyundaiem i Kią
Atto 3, Dolphin oraz Seal to modele aut elektrycznych gotowe do wyścigu m.in. z Hyundaiem IONIQ 5 czy Kona Electric albo Kią EV6.
W Klubie OtoEV.pl od 2 lat i 4 miesięcy
Chiński Seal U koncernu BYD zagrożeniem dla ID.4? Dane sprzedażowe nie pozostawiają złudzeń
BYD szokuje świat nowym Sealem
Po przetarciu szlaków dla azjatyckich elektryków przez koncern Chery przys
W Klubie OtoEV.pl od 2 lat i 4 miesięcy