DongFeng Seres 3 – chińska elektryczna propozycja na brytyjskim rynku
Występując jako najtańszy elektryczny SUV dostępny na rynku, Seres 3 otworzy szerszemu gronu odbiorców drzwi do świata mobilności elektrycznej.
Technologia i komfort w rozsądnej cenie
Seres 3 przyciąga uwagę nie tylko ceną, ale również technologią i komfortem. Wyposażony w akumulator 54 kWh oferuje zasięg 300 km według normy WLTP, co jest wystarczające dla większości użytkowników korzystających z samochodu na co dzień.
Dodatkowo opcja szybkiego ładowania do 80% w ciągu 30 minut znacznie ułatwi użytkowanie auta w dłuższych trasach. Mimo że jego osiągi – 163 KM i przyspieszenie od zera do setki w 8,9 sekundy – nie zachwycają, są i tak więcej niż dostateczne dla osób szukających niezawodnego, ekonomicznego „elektryka”.
Dzięki przemyślanej konstrukcji Seres 3 gwarantuje przestronne wnętrze z dużą ilością miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu i bagażnik o pojemności 5,5 m3, z możliwością powiększenia go do 50,2 m3. Mierzy 438,5 cm długości, 185 cm szerokości i 165 cm wysokości. Jego rozstaw osi wynosi 265,5 cm.
Active i Spirit
Dostępny w dwóch wersjach wyposażenia – Active i Spirit – Seres 3 dostarcza podstawowe funkcje, jak ekran dotykowy i kamera cofania. Zaawansowane warianty bezpieczeństwa są zarezerwowane dla droższej wersji.
Chociaż Seres 3 zapowiada się jako kusząca oferta dla osób rozważających przesiadkę do samochodu elektrycznego, nadal pozostają pewne obawy dotyczące jego długoterminowej niezawodności i wsparcia posprzedażowego. Również ograniczenia w standardowym wyposażeniu bezpieczeństwa i przeciętne osiągi mogą rzucić cień na auto i przysłonić atrakcyjność cenową.
Mimo wszystko Seres 3 wkracza w świat z obietnicą zmiany dynamiki wyboru pojazdów elektrycznych. Jego debiut – jako interesującej cenowo opcji dla tych, którzy dotąd wstrzymywali się przed przesiadką do „elektryka” ze względu na koszty – może być momentem na nowo definiującym rynek elektrycznych SUV-ów w Wielkiej Brytanii.
Komentarze