-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Elektromobilność = Tesla, to zdanie Niemieckich internautów.
Badania pokazują, że Tesla przyciągnęła w trzecim kwartale najwięcej uwagi konsumentów w Niemczech!
Z badania wynika, że w trzecim kwartale marka Tesla przyciągnęła najwięcej uwagi konsumentów w Niemczech.
Lokalne auta takich producentów jak Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz i Audi razem przyciągnęły tyle uwagi, ile sama Tesla.
Popularność Tesli w Niemczech stale rośnie. Sprzedając zaledwie cztery modele samochodów, marka ma w tym roku 13,3% udziału w rynku pojazdów elektrycznych, a Model Y jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym i zajmuje jedno z czołowych miejsc w ogólnych rankingach sprzedaży w 2023 r.
Duży udział w sprzedaży ma również sektor biznesu. Okazuje się że auta marki Tesla są coraz chętniej kupowane jako auta firmowe.
Według aktualnych szacunków amerykański producent w dalszym ciągu jest zdecydowanym liderem w niemieckich mediach, jeśli chodzi o pojazdy elektryczne. W trzecim kwartale 2023 roku Tesla otrzymała w Internecie ponad 821 000 reakcji użytkowników, czyli znacznie więcej niż jej niemieccy konkurenci, podaje Automobilwoche .
Dla porównania, w tym samym okresie Volkswagen otrzymał 355 000 reakcji użytkowników, BMW 192 000, Mercedes-Benz 163 000, a Audi 131 000. Żaden z nich nie był w stanie dotrzymać kroku Tesli, a dopiero wszyscy razem wywołali tyle samo reakcji, co sam Tesla.
Ciekawe ile "reakcji" otrzymała Tesla w Polsce. Myślę, że to był całkiem niezły wynik, choć może nie tak okazały jak u zachodnich sąsiadów.
Wyniki uzyskano w ramach rankingu innowacyjności z zakresu elektromobilności stworzonego przez Uniceptę dla portalu branżowego. Serwis medialny przeanalizował w trzecim kwartale innowacyjny wizerunek 90 producentów i dostawców samochodów w niemieckich mediach internetowych, a także na X i YouTube. Decydującym czynnikiem są reakcje użytkowników, takie jak komentarze, polubienia i udostępnienia.
Po Tesli, Volkswagenie, BMW, Mercedes-Benz i Audi, najwięcej uwagi poświęcono chińskiej firmie BYD. W trzecim kwartale chińska marka otrzymała prawie 100 000 reakcji użytkowników. (czy to oznacza że chińskie marki mogą zagrozić w niedługim czasie europejskim producentom?)
W pierwszej dziesiątce plasują się Porsche z 81 226 reakcjami użytkowników, Hyundai z 66 383, Opel z 58 676 i Ford z 57 882.
Wszyscy oni jednak zostają daleko w tyle za Teslą, która nie oszukujmy się, jest kojarzona jako synonim elektromobilności, i to nie tylko w Europie ale chyba również na całym świecie.
Komentarze