Honda pokazała nowe crossovery – E:NS2 i E:NP2

Honda odważnie wkroczyła na rynek elektrycznych pojazdów i przedstawiła dwa modele crossoverów: E:NS2 i E:NP2. Te pojazdy elektryczne to kontynuacja ich koncepcyjnych wersji zaprezentowanych na Shanghai Auto Show. Rynkowa ekspansja tych aut ma rozpocząć się już w tym roku. Honda odważnie wkroczyła na rynek elektrycznych pojazdów i przedstawiła dwa modele crossoverów: E:NS2 i E:NP2. Te pojazdy elektryczne to kontynuacja ich koncepcyjnych wersji zaprezentowanych na Shanghai Auto Show. Rynkowa ekspansja tych aut ma rozpocząć się już w tym roku.
Fot.  Anders Nilsson - Sthlm  Shutterstock.com
Data publikacji: 2024-02-04 Fot. Anders Nilsson - Sthlm Shutterstock.com

Miłosz

Data dodania: 2024-02-04

Auta są nie tylko dedykacją Hondy dla zrównoważonej mobilności, ale również świadectwem jej zdolności do dostosowywania się do zmieniających się gustów i oczekiwań klientów.


Unikatowy design


Chociaż E:NS2 i E:NP2 dzielą tę samą bazę technologiczną, to ich estetyczne różnice czynią je wyjątkowymi na tle konkurencji. Obie wersje wyróżniają się unikatowymi sygnaturami świetlnymi i projektami zderzaków, które podkreślają nowoczesny charakter tych modeli i odzwierciedlają strategiczne podejście Hondy do pozyskiwania różnych grup klientów. 

Fot. @TychodeFeijter/x.com 


Co najbardziej rzuca się w oczy? To, że E:NS2 charakteryzuje się ukształtowanymi na wzór bumerangu pionowo zamontowanymi światłami do jazdy dziennej i skierowaną w stronę ziemi tylną listwą świetlną, co nadaje mu dynamicznego, agresywnego wyglądu.

Fot. @TychodeFeijter/x.com 


Natomiast E:NP2 został wyposażony w reflektory z poziomo rozmieszczonymi listwami świateł do jazdy dziennej i czarnym panelem między dwoma zespołami lamp. Dzięki temu jego wygląd jest bardziej wyrafinowany.


W pierwszym przypadku napis „Honda” umieszczono na panelu bagażnika, w drugim – na czarnym panelu pomiędzy lampami. Wspólnym elementem obu wersji są szerokie poziome paski na przednim i tylnym zderzaku. 


Garść danych technicznych 


Oba samochody mają ten sam rozstaw osi wynoszący 2735 mm, mierzą 1840 mm szerokości i 1570 mm wysokości. Zaledwie 1 mm dzieli NS2 od dłuższego NP2. 
Z arkusza specyfikacji wynika również, że każdy samochód otrzyma pojedynczy silnik generujący 204 KM i akumulator o pojemności 68,8 kWh.


Fot. @TychodeFeijter/x.com 


Czy E:NS2 i E:NP2 podbiją zachodni rynek? 


W obliczu rosnącego zainteresowania crossoverami na rynku, nie sposób nie zapytać o potencjalny sukces tych modeli. Czy E:NS2 i E:NP2 przyciągną klientów? Odpowiedź na to pytanie będzie kluczowa dla określenia potencjału Hondy do globalnej ekspansji.


Mimo wszystko pewne jest, że Honda, wprowadzając E:NS2 i E:NP2, dokonuje istotnego kroku w kierunku elektryfikacji i zrównoważonej mobilności. Prezentując modele o różnych cechach estetycznych, marka odpowiada na indywidualne preferencje klientów i stawia czoła wyzwaniom związanym z różnorodnością rynków. 


Komentarze

0/10

Autor

Miłosz

Od kilku lat tworzę treści dla mediów online i tradycyjnych. Przygodę z dziennikarstwem rozpocząłem od pracy w lokalnym, miejskim portalu internetowym. Dziś piszę m.in. dla Bezprawnika.pl, Biotechnologii.pl i News4Media. Wolny czas spędzam na przeglądaniu YouTubea w poszukiwaniu ciekawostek zarówno o świecie dawnym, jak i współczesnym. Chętnie sięgam również po dobrą książkę – tak kryminał, jak i literaturę faktu.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Honda Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników Honda e Oceń ten model

10/10

Ocena ogólna

Opinie:

Marcin

Data dodania: 09.07.2023
Na żywo wygląda kosmicznie!

Ostatnie komentarze

Widzę, że kolega nie ogarnia współczesnych EV ... 04.05.2024

Honda e

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
9.0s
Prędkość maksymalna
145 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
218 km
Wszystkie dane Honda e

Ostatnie pytania