-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Intymność marki...miejsce Tesli?
CZYM JEST INTYMNOŚĆ MARKI?
Intymność marki to strategia marketingowa, która zyskała silną pozycję w wielu branżach. Mierzy relacje, jakie marki budują ze swoimi klientami, aby zbudować zaufanie i zdobyć lojalność wobec marki. Intymność marki jest zwykle mierzona poprzez emocjonalną więź, jaką marki tworzą ze swoimi klientami.
Czy można więc odnieść intymność marki do na przykład ulubionego auta? I na dodatek ją zmierzyć? Oczywiście że tak.
Według raportu MBLM z 2022 r. emocjonalne relacje konsumentów z markami wzrosły o 9% od czasów sprzed COVID. Wydajność marek również wzrosła o 19% od czasu pandemii, co sugeruje, że konsumenci budują głębsze relacje z markami. tak więc przyzwyczajamy się do pewnych firm wytwarzających nasze ulubione przedmioty. W tym samochody.
Nie inaczej jest z Teslą. W badaniu okazało się bowiem, że Tesla zajmuje drugie miejsce i tylko nieznacznie wyprzedza ją Disney.
Tesla była nowym wpisem w raporcie dotyczącym intymności marki MBLM. Wyniki ujawniły, że konsumenci Tesli mają silne emocjonalne przywiązanie do marki samochodu.
Główne słowa kluczowe, z którymi powiązana jest Tesla, są bardzo wymowne: „imponujący”, „badass” i „krypto”. Kryptowaluty mogą wydawać się nie na miejscu dla Tesli. Jednak Elon Musk głośno wypowiadał się na temat swoich przemyśleń na temat kryptowalut. W szczególności Dogecoin stał się popularnym hasłem wśród inwestorów i użytkowników Tesli. Tak więc na postrzeganie Tesli jako Marki znaczący wpływ miał oczywiście Elon Musk, którego śledzą dziesiątki milionów ludzi na całym świecie. Mowa o mediach społecznościowych za pomocą których Musk komunikuje się ze swoimi fanami i fanami firm które reprezentuje.
Tesla uzyskała wysoką ocenę intymności marki w raporcie MBLM w roku 2022. MBLM zbadał 600 wiodących światowych marek, a Tesla zajęła drugie miejsce, zaraz za Disneyem.
Tesla uzyskał ocenę intymności marki 67,4, ustępując tylko Disneyowi z wynikiem wynoszącym 68,1. Producent pojazdów elektrycznych kierowany przez Elona Muska był najwyżej ocenianą marką motoryzacyjną w raporcie MBLM z 2022 r. Mercedes-Benz uzyskał notę 63,9, plasując się na szóstym miejscu w zestawieniu. Niemiecka marka jest jedynym innym producentem samochodów w pierwszej dziesiątce. Porsche, Jaguar i Mazda uzyskały kolejne najwyższe noty wśród producentów samochodów. Porsche z notą 58,4 uplasowało się na 12. miejscu, a za nim uplasował się Jaguar na 13. miejscu, który otrzymał taką samą notę. Mazda zajęła 15. miejsce na liście, uzyskując ocenę bliskości marki na poziomie 57,5.
Widzimy więc, że nasz świat się zmienia i to co kiedyś było przyzwyczajeniem i przywiązaniem do pewnych rozwiązań i producentów, dziś podlega badaniom, ocenom i rankingom, które są oficjalnie publikowane i mają wpływ na postrzeganie danej marki na rynku. Takie zestawienia na pewno nie zaszkodzą Tesli czy innym czołowym firmom znajdującym sie na liście. Gorzej z tymi bliżej końca zestawienia, którzy zajmują miejsce w ostatniej setce z 600 przebadanych firm...
Komentarze
Autor
MM
Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg
Opinie użytkowników Tesla Model Y RWD Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 7 miesięcy