Mróz, to zdecydowanie nieprzyjaciel użytkowania auta, czy to elektrycznego czy spalinowego.
Można jednak sobie pomóc. W przypadku Tesli Model 3, jak i każdej innej Tesli zawsze pomaga podgrzanie wnętrza.
Co to daje? Otóż:
Jeśli mamy minusowe temperatury auto podgrzewa:
1. Wnętrze kabiny do zadanej temperatury. (Wsiadamy do ciepłego samochodu, szyby nie są pozamarzane)
2. Baterię, podczas podwójnego podgrzania z małą przerwą Tesla potrafi rozgrzać pakiet do prawie 20 stopni Celsjusza.
3. Zalecane jest aby auto było wtedy podpięte do źródła zasilania.
4. Moja dobra rada: ustawcie zamarznięte wycieraczki w pozycji serwisowej, a gwarantuję że po 7-9 minutach podgrzewania wnętrza nie będzie na nich bryłek lodu i będą czyścić szybę jak w środku lata. To taki mały tip, przetestowany dziś rano. Ja również nie lubię jak wycieraczki szorują lodem po szybie i mamy pełno smug, zamiast czystego widoku. To taka ciekawostka z rana, kiedy -6 na zewnątrz i auta marzną na kość.
-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.