Oceń ten model Opinie (9 opinii)
Damian
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly.
Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
Rafał
Niektórzy piszą o twardym zawieszeniu. Chyba naprawdę nigdy nie jeździliautem z twardym zawieszeniem. W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe - nie jest to zawieszenie citroena, ale do tego stopnia nieprzyjemne, że aż strach ostrzej wchodzić w zakręty. Auto nie prowadzi się zbyt pewnie. Za to wersja performance ma bardziej usztywnione zawieszenie, ale nie możemy mówić o twardym :) Tego typu zawieszenie, ma audi a3, a4, ford focus i wiele innych aut. Performance dzięki temu, że jest bardziej usztywniony, niższy i opony o niższym profili prowadzi się bardzo pewnie. Dla mnie w punkt. Jak ktoś chce zobaczyć co znaczy twarde zawieszenie to proponuję przejechać się Honda Civic Type-R (przedostatnim wypustem). Tesla Y obecnie to najlepsze auto elektryczne jakim jechałem odrzucając wersję standard i LR właśnie z uwagi na zawieszenie. Performance jest idealne i przypomina mi te z 3. Ciekawe jak jest w obecnym modelu poliftowym (podobno bardziej komfortowe - oby nie zepsuli.
Gosia
Fajny samochód ale bez przesady z tymi och i ach. Ma swoje wady - twarde zawieszenie, brak czujników parkowania tylko jakaś imitacja na podstawie danych z kamer. Często jest problem z parkowaniem jak ktoś nie ma wprawy. Pomyłką są też automatyczne wycieraczki, które raz działają dobrze, a innym razem wariują i mielą po szybie bez sensu
Model:
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
Świetne auto. Imponujący zasięg, przestronne wewnętrzne, dobra przyczepność w trudnych warunkach jazdy. Sprawdza się już dobrych kilka miesięcy. Polecam
Anna
Teoretycznie wszystko jest OK ale jednak brak czujnikow parkowania i zastąpienie ich tylko wykrywaniem przeszkód za pomocą kamer (nawet jak to sie tak super nazywa "tesla vision") to jakaś pomyłka. System gubi się, żeby zaparkować w ciasnym garażu, to trzeba naprawdę mieć wprawę.
Model:
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
Po 16 miesiącach i 60 tyś km nadal jestem nim zachwycony. Wygodny cichy i ekonomiczny kawał SUWa z kopem 5s do setki. Czego więcej trzeba na codzień i w trasę.
Marcin
Najlepszy zasięg, najlepsze osiągi, najlepszy stosunek jakości do ceny
Mario
Dla mnie to ideał auta elektrycznego. Po pierwsze ma mnóstwo miejsca. Po drugie siedzimy jak w aucie typu SUV, czyli wyżej. Mamy więc lepszą widoczność we wszystkich kierunkach. Mamy ogromne bagażniki, zarówno przepastny przedni jak i ogromny tylny. Spakujemy więc mnóstwo bagaży. Zasięg i zużycie energii są rewelacyjne jak na auto elektryczne. Można spokojnie celować nawet w 400 km, choć ja zatrzymuje się w trasie co około 300 km. Daje to duży relaks podróżowania i człowiek się tak nie męczy. Autopilot bardzo ułatwia podróżowanie, praktycznie używam go przez 90% każdej podróży nie wyłączając jazdy w korkach. Zużycie podczas ostaniej długiej trasy, czyli ponad 3600 km, było na poziomie 17,5 kWh/100 km. Dla mnie rewelacja.
Pozostałe modele Tesla Wszystkie modele
- Tesla Cybertruck
- Tesla Cybertruck AWD
- Tesla Cybertruck CyberBestia
- Tesla Cybertruck RWD
- Tesla Model 2
- Tesla Model 2 (koncept)
- Tesla Model 3
- Tesla Model 3 (Highland)
- Tesla Model 3 Long Range (RWD)
- Tesla Model 3 Long Range AWD (Highland)
- Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
- Tesla Model 3 Long Range Performance
- Tesla Model 3 Long Range RWD
- Tesla Model 3 Performance
- Tesla Model 3 Performance (Highland)
- Tesla Model 3 Standard Range Plus
- Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP
- Tesla Model S
- Tesla Model S 100D
- Tesla Model S 60
- Tesla Model S 60D
- Tesla Model S 70
- Tesla Model S 70D
- Tesla Model S 75
- Tesla Model S 75D
- Tesla Model S 85
- Tesla Model S 85D
- Tesla Model S 90D
- Tesla Model S Dual Motor
- Tesla Model S Long Range
- Tesla Model S Long Range Plus
- Tesla Model S P100D
- Tesla Model S P85D
- Tesla Model S P90D
- Tesla Model S P90DL
- Tesla Model S Performance
- Tesla Model S Plaid
- Tesla Model S Plaid+ (koncept)
- Tesla Model S Standard Range
- Tesla Model X
- Tesla Model X 100D
- Tesla Model X 60D
- Tesla Model X 75D
- Tesla Model X 90D
- Tesla Model X Dual Motor
- Tesla Model X Long Range
- Tesla Model X Long Range Plus
- Tesla Model X Ludicrous Performance
- Tesla Model X P100D
- Tesla Model X P90D
- Tesla Model X P90DL
- Tesla Model X Performance
- Tesla Model X Plaid
- Tesla Model X Standard Range
- Tesla Model Y
- Tesla Model Y 2025 (Juniper - Launch Series)
- Tesla Model Y Long Range RWD
- Tesla Model Y Performance
- Tesla Model Y RWD
- Tesla Roadster
- Tesla Roadster I
- Tesla Roadster II