Ocena ogólna

Oceń ten model Opinie (18 opinii)

Rob

10/10
Data dodania: 01.07.2024
Samochód mam od miesiąca i myślałem że właściciele to eco-świry. KOnkurencja mocno w tyle. BMW z pod świateł ogląda zawsze tył tylko ten ban na autopilota za szaleństwa to przesada

Jogur

8/10
Data dodania: 26.04.2024
Model: Tesla Model 3 Long Range Performance
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
8/10
Data dodania: 21.01.2024
Model: Tesla Model 3 Long Range (Highland)
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?

Krzysiek

10/10
Data dodania: 13.01.2024
Model: Tesla Model 3 Long Range RWD
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?

Max

10/10
Data dodania: 21.12.2023
Model: Tesla Model 3 (Highland)
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.

Jan

10/10
Data dodania: 17.12.2023
cena/możliwości =10/10
8/10
Data dodania: 12.12.2023
Model: Tesla Model 3 Standard Range Plus
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.

Krzysiek

10/10
Data dodania: 10.12.2023
Model: Tesla Model 3 Long Range RWD
Jest wspaniała, cudowna i bajerancka. 2023 LR RWD Model3 Zima 0 stopni, deszcz, 110km/h średnio 19,6kW/100km Lato 24 stopnie 120km/h średnio 16kW/100km. Ladowanie 220kW do ok 15%, do 50% powyżej 100kW.
10/10
Data dodania: 18.11.2023
Model: Tesla Model 3 Standard Range Plus
To jeden z najlepszych elektryków na rynku
9/10
Data dodania: 31.10.2023
Model: Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

10/10
Data dodania: 03.09.2023
Model: Tesla Model 3 (Highland)
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
10/10
Data dodania: 03.09.2023
Model: Tesla Model 3 (Highland)
Kurcze, to będzie hit sprzedaży. Poprawiono większość bolączek z poprzedniego modelu, głównie mam na myśli wyciszenie. Zwiększony zasięg to też duży plus. Mi osobiście podoba się nowy przód, mniej wygląda jak żaba, bardziej jak koncepcyjny Roadster

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

10/10
Data dodania: 03.09.2023
Model: Tesla Model 3 Long Range (Highland)
Może trochę na wyrost, ale wydaje mi się że dla części z nas to auto idealne. Sportowy wygląd, super zasięg do 678 km (WLTP), realnie 500 km z prędkościami autostradowymi. Dużo miejsca na bagaże. Powiększony tylny bagażnik. Poprawiona aerodynamika. Nowe lepsze materiały wnętrza, wentylowane siedzenia przednie. Nowe zawieszenie, które o niebo lepiej wybiera nierówności. Nowa odsłona trójki, ma wszystkie zalety starej wersji oraz 50% nowych lepszych parametrów. Bo właśnie tyle zmieniono w nowej odsłonie tego modelu. W Europie już można zamawiać w USA jeszcze czekają. Jest więc, ciszej, dalej, wygodniej, bardziej dizajnersko, lepiej technologicznie n a wszystko to ciągle w tej samej starej cenie...
10/10
Data dodania: 25.07.2023
Model: Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
Używam od 2 lat. Wcześniej były duże kombi klasy premium. Po zmianie na Teslę 3 LR po raz pierwszy w życiu pojechałem na wakacje bez box’a Thule na dachu bo pomimo 4 osobowej rodziny wszystko się zmieściło… 4 walizki, nawet lodówka i pokażny dron:) Kupiłem do Tesli 3 relingi dachowe ale nie miałem okazji jeszcze ich użyć…

MM

9/10
Data dodania: 12.07.2023
Model: Tesla Model 3 Performance
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.

Krzysztof

Data dodania: 07.07.2023
Model: Tesla Model 3 Performance
polecam, przyspieszenie wbija w fotel!

Kornel

Data dodania: 05.07.2023
Model: Tesla Model 3 Performance
Model 3 nie jest dla każdego, pozycja za kierownicą jest podobna jak w gokarcie - siedzi się nisko, a jeśli kierowna ma ponad 1,8m to już naprawdę ma ciężko. Warto o tym pamiętać i przejechać się przed zakupem. Ale poza tym to samochód "mały ale wariat". Daje pełno radości i uśmiech nie znika z twarzy!!

Mario

Data dodania: 02.07.2023
Model: Tesla Model 3 Long Range Dual Motor
Tesla Model 3 to jedno z najlepszych aut EV na rynku. Szybkie ładowanie do 250 kW, zasięg autostradowy w lecie na poziomie 400+ km. Przetestowany przeze mnie osobiście. Auto pakowne. Wyjazd na wakacje 4 osoby dorosłe plus bagaże i wszystko o dziwo się pomieściło. Mamy przedni bagażnik, tylny bagażnik, oraz przestrzeń pod tylnym, taka dodatkowa ale bardzo pojemna.

Pozostałe modele Tesla Wszystkie modele