-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Nowa Tesla Model 3 Highland, okiem właściciela i małego pasażera.
Data publikacji: 2023-11-20
Nowy model, a właściwie nowa wersja w której zmieniono w stosunku do poprzedniczki aż 50% części i komponentów wchodzących w skład auta.
Często takie auta zamawia się pod wpływem impulsu. Tak też uczynił mój rozmówca i czytelnik, który zagląda na nasz Fanpage TeslaKlubPolska. On zamówił właśnie swój Model 3 w wersji Standard Range (co prawda to stara nazwa ale wszyscy wiemy o jakie auto chodzi) pod wpływem impulsu, wcześniej raczej nie za bardzo interesując się marką Tesla.
Wcześniej jeździł autem ze stajni BMW, komfortowym i super wyciszonym.
Czy jednak jest on zadowolony ze swojego nowego w pełni elektrycznego nabytku?
Auto ma zaledwie nieco ponad 2 tygodnie a na liczniku już ponad 2000 przejechanych kilometrów. To niezły wynik, który zapewne wzrośnie i to szybko.
Jazda po mieście, gdzie jak twierdzi właściciel auto jest mega wydajne a wynik 13-14 kWh/100 km, a czasami nawet mniej, to nie jest żaden wyczyn. W trasie jest już gorzej, ale wiemy że w trasie auta EV są zdecydowanie bardziej prądożerne niż w mieście, zupełnie odwrotnie niż ich niezelektryfikowani spalinowi bracia.
Córka właściciela nowej Tesli 3 highland tak jak tata, również jest bardzo zadowolona i to właśnie ona wykonała prezentacje porównawczą obydwu aut, czyli „standardowych” wersji Tesla Model 3 przed i po lifcie.
Auta różnią się bardzo i to zarówno z przodu jak i z tyłu. Przyznam szczerze że z niecierpliwością czekam aż NO SMOG RENT, od której mam testowane auta i z którą to firmą współpracuję od lat jak najszybciej zakupi na stan nowe wersje Highland Modelu 3.
Oczywiście abym mógł opisać Wam wrażenia z jazdy i dłuższego użytkowania poliftowej trójki. No SMOG ma już ponad 40 elektrycznych aut w swojej flocie, więc kilka sztuk więcej, nie powinno być problemem, a ten model zapewne znalazłby nie jednego chętnego na wynajem zarówno ten krótko jak i długoterminowy.
Wracając do trójki, oceńcie sami wizualne aspekty obydwu wersji.
Zdjęcia w obszernej galerii.
Galeria zdjęć
Komentarze