-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Ostatni w tym roku statek z Teslami zawinął do portu.
To już ostatnia dostawa Tesli w tym roku.
Ostatni statek w 2023 roku przewożący jednostki Tesli Model 3 Highland zacumował w Europie, co oznacza, że w nadchodzących dniach mają zostać dostarczone tysiące pojazdów.
Statek towarowy Morning Champion, który przewozi kilka tysięcy jednostek Modelu 3, oficjalnie zacumował w Barcelonie w Hiszpanii, po podróży dookoła kontynentu afrykańskiego od swojego wyjścia z portu w Szanghaju w Chinach. Statek rozładowuje obecnie tysiące jednostek Model 3 Highland w porcie w Barcelonie.
Tesla produkuje Model 3 Highland w swojej Gigafactory w Szanghaju, skąd elektryczny sedan jest wysyłany do większości krajów Europy i Azji, a także do takich krajów, jak między innymi Nowa Zelandia i Australia.
Pytanie brzmi, czy Tesli uda się po raz kolejny pobić rekord sprzedaży swoich aut na rynkach światowych? Plan na ten rok przewidywał sprzedaż 1,8 miliona pojazdów, a to bardzo duża ilość jak na jednego producenta, jednego rodzaju aut - elektrycznych.
Kolejne statki dowożą kolejne tysiące Tesli na kontynent europejski (między innymi). Czy to tempo wystarczy aby osiągnąć zamierzony cel? Okaże się już za kilka dni, w końcu zostało 5 dni tego roku, aby sprzedać i dostarczyć 1,8 miliona Tesli.
Komentarze (1)
Przecież jest jeszcze tydzień. Nie ma zamowien?