Rivian R2 szokuje bogatą linią akcesoriów. Posłuży nawet za kampera
Rivian zszokował wszystkich nowym podejściem do linii akcesoriów samochodowych. Amerykański producent samochodów z siedzibą w Plymouth postanowił wypuścić dedykowany dla modeli R2, R3 i R3X zestaw dodatków, które całkowicie odmieniają klasycznego SUV-a.
Akcesoria Riviana to jakiś obłęd
Zwykle gdy producent samochodów decyduje się na wypuszczenie serii dedykowanych dodatków, są one, co by nie mówić, do bólu nudne. Do kombiaków mocujemy relingi dachowe, podobnie jak do SUV-ów, z kolei do sedanów dokupujemy „płetwę rekina” zamiast zwykłej anteny.
Z designerskich dodatków możemy połasić się na niestandardowe felgi, specyficzną specyfikację (ale tylko przy kupnie samochodu z salonu) i… to by było na tyle. Trudno bowiem nazwać dywaniki samochodowe gadżetem, który znacząco odmieni wygląd samochodu.
Chcąc wymienić zderzaki, dołożyć spoiler, czy obniżyć zawieszenie samochodu, zwykle musicie zgłosić się do tunera. Tymczasem Rivian stwierdził, że w zaciszu własnego domostwa każdy powinien móc przeobrazić SUV-a w woła roboczego, komfortowego dostawczaka, albo… kampera?
Fot. Just dance / Shutterstock.com
„Zróbmy kampera z SUV-a” – pomyślał Rivian
Doprawdy trudno pojąć jak przebiegł tok rozumowania inżynierów z Riviana, ale najwidoczniej pomysł ten spodobał się księgowym i marketingowcom na tyle, że w ich głowie zaświecił się neon z napisem: „Sprzedajmy to!”.
Jak pomyśleli, tak zrobili i tak poza możliwością dokupienia relingów dachowych, bagażników na rowery, Rivian postanowił umożliwić montaż czegoś, co przypomina połączenie rabaty na kwiaty ze skrzynką narzędziową mocowaną na haku holowniczym. Ciekawe, intrygujące i tak irracjonalne, że aż nieprawdopodobne.
Ten gadżet wstrząsnął rynkiem
Kojarzycie bagażniki dachowe, w których możemy przechować buty narciarskie, a czasem całe deski snowboardowe i narty? Rivian stwierdził, że to za mało. Dlaczego by nie stworzyć namiotu, ale takiego… mobilnego?
Tak też pozornie niewinny, mały box dachowy typu Thule stał się miejscem przechowywania namiotu dachowego, w którym spokojnie pomieszczą się dwie dorosłe osoby.
Jeśli ktoś dalej nie dowierza, że Rivian stworzył „klocki Lego” pozwalające przekształcić SUV-a w kampera, co powiecie na to, że wypuścił nawet swój dedykowany zestaw do gotowania?
Definitywnie obrazuje to, że Amerykanie wciąż mimo upływu lat mają niekonwencjonalne podejście do motoryzacji i wiecie co? To właśnie czyni amerykańską motoryzację wyjątkową, nawet na rynku elektryków.
Fot. Miro Vrlik Photography / Shutterstock.com
Komentarze
Autor
Kamil
Redaktor portalu OtoEV. W nowoczesnej, elektrycznej motoryzacji poszukuję nieszablonowości myślenia konstruktorów i złamania konwencji „unifikacji modeli”. Szczególnie przyglądam się rozwojowi segmentu małych miejskich elektryków. Prywatnie miłośnik hot hatchy, muzyki oraz dobrej książki.Opinie użytkowników Rivian R1T Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Materiały Użytkowników
W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 4 miesięcy