Tak, dałem znak zapytania, bo oczywiście mimo całej sympatii dla tej marki, niestety akurat serwis dość mocno kuleje.


Zdaje sobie jednak z tego sprawę Elon Musk, który w swoim wystąpieniu do pracowników stwierdził, że Tesla musi absolutnie to zmienić. Firma postawi na dużą specjalizację i szybkość obsługi. Krótko mówiąc, Musk planuje, aby duża większość napraw wykonana była tego samego dnia. Tak, aby klient nie musiał zostawiać auta na długie tygodnie w oczekiwaniu na części.


Na razie Firma wzięła na tapetę tylko rynek Północno Amerykański, jednak w dalszej kolejności lepsza i szybsza obsługa ma być dostępna dla wszystkich rynków, gdzie swoje auta sprzedaje Tesla. Plan zakłada, że serwisy Tesli mają być postrzegane jako 10 razy lepsze od innych konkurencyjnych firm. Śmiały plan.


Jeśli udałoby się to również w Polsce, zapewne klienci byliby wniebowzięci. Wiadomo, że nasz serwis się stara, ale przy tej ilości aut, przy tej sprzedaży aut, którą mamy obecnie w PL, niemożliwe jest to, aby jeden, słownie, jeden serwis poradził sobie z samochodami z całej Polski. Serwis Tesli powinno mieć każde większe miasto wojewódzkie, no może nie każde, ale na kraj z 38 milionami obywateli, takie ośrodki jak Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Łódź...przynajmniej kilka, na pewno nie jeden.


Przez taką sytuację nasz warszawski serwis ma niestety takie opinie, jakie ma, czyli nie najlepsze. Znając jednak specyfikę firmy, jaką jest Tesla, nie mam pretensji do osób, które w naszym serwisie pracują. Wiem, że niestety, nie mają lekko, i aby to zmienić Tesla powinna otworzyć jak najszybciej przynajmniej 2-3 nowe serwisy w różnych częściach Polski.


Źródło: Electrek.co