-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Sieć Supercharger w Europie rośnie bardzo szybko...
Sieć bardzo zwiększyła się w obecnym roku, a wynik powinien być jeszcze lepszy, gdyż 20% wszystkich stacji powstało właśnie w 2022 roku. Pamiętajmy jednak, że mamy dopier początek października, tak więc firma ma jeszcze jeden kwartał na to aby jeszcze bardziej zwiększyć ilość Superchargerów.
Do tej pory 10 000 stacji stoi w 900 lokalizacjach, Niemcy nadal są największym rynkiem Tesli i nadal się rozwijają, ponieważ znajduje się tam zakład produkcyjny firmy. Dlatego kraj posiada największą w Europie własną sieć ładowania. Dziś ma 144 lokalizacje Supercharger oferujące 1900 stanowisk, które zapewniają najlepsze wrażenia z jazdy, oraz dają komfort podróżowania.
Kierowcy pojazdów elektrycznych innych marek również korzystają z rozbudowy sieci Supercharger w Europie. Mają dostęp do stacji ładowania Tesli w 14 krajach. W ofercie jest ponad 320 stacji Supercharger z ponad 4600 stoiskami, jak wynika z informacji Tesli. Wraz z otwarciem Superchargerów dla pojazdów innych niż Tesla, sieć ładowania producenta stała się największą publiczną siecią szybkiego ładowania w Europie. „Ze względu na częściowe otwarcie na marki zewnętrzne, sieć Supercharger jest teraz również największą publiczną siecią szybkiego ładowania o mocy 150+ kW w Europie”
Tesla ma w planach dalszy intensywny rozwój swojej sieci ładowania. Na razie w realizacji jest faza pierwsza, tak Tesla określa to co będzie się działo przez najbliższe miesiące. Po niej przyjdzie czas na fazę drugą, w której firma wybuduje jeszcze więcej ładowarek 150+ kW, jak również rozbuduje istniejące stacje, jeśli zajdzie taka potrzeba w danej lokalizacji. Dane o ilości ładowań w każdej z lokalizacji są przetwarzane na bieżąco, tak więc Tesla wie które stacje należy rozbudować aby nie pojawił się problem kolejek aut oczekujących na ładowanie. Oczywiście należy sobie zdawać sprawę, że postawienie Superchargera nie jest takie proste i trwa często długie miesiące. Pojawienie się fizyczne stacji ładowania i jej uruchomienie to zaledwie końcowa faza całego procesu.
Źródło: Tesmanian.com
Komentarze