Stelato S9 – elektryczny sedan od Huawei i BAIC New Energy
Technologiczny gigant Huawei wniósł do projektu swoją zaawansowaną wiedzę, co jest widoczne w każdym aspekcie S9. Od systemu reflektorów xPixel, przez czujniki i Lidar, po kamery gotowe przejąć rolę konwencjonalnych lusterek bocznych.
Luksus spotyka przyszłość
Stelato S9, porównywany z BMW seria 5, Mercedes klasa E czy Audi A6L, ma za zadanie wyznaczyć nowe standardy w kategorii luksusowych sedanów. Jego wnętrze, inspirowane modelem Luxeed S7, łączy wysokiej klasy wykończenia z drewna i skóry z nowoczesnymi technologiami w postaci np. dużego poziomego ekranu kontrolnego zasilanego przez HarmonyOS 4 czy podwójnej podkładki do bezprzewodowego ładowania o mocy 50 W.
Przy wymiarach 5160/1987/1486 mm i rozstawie osi wynoszącym 3050 mm S9 jest i przestronny, a jednocześnie dynamiczny. Wersje z jednym silnikiem gwarantują moc 227 kW, podczas gdy modele dwusilnikowe zwiększają potencjał do łącznej mocy 385 kW.
Ile trzeba za to zapłacić?
Z cenami w przedziale od 300 000 do 500 000 juanów, czyli 41 700 – 69 500 USD, Stelato S9 pozycjonuje się jako atrakcyjna propozycja dla kierowców poszukujących samochodu elektrycznego klasy premium. Przy takim zestawieniu cech można śmiało uznać, że ten model ma wszystko, by stać się ikoną wśród nowoczesnych, luksusowych sedanów elektrycznych.
Oczekiwanie na prezentację Stelato S9 na Beijing Auto Show tylko wzmacnia zainteresowanie tą propozycją. Sprzedaż prowadzona za pośrednictwem sklepów Huawei nie tylko zwiększy dostępność tego modelu, ale także podkreśli jego charakter wśród innych pojazdów elektrycznych. Wydaje się, że S9 przełamie złą passą BAIC związaną z trudnościami w dotarciu do prywatnych klientów potencjalnie zainteresowanych ekomobilnością.
Komentarze