-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Tesla dostarcza 200 000 pojazd w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest naprawdę wielka, w sensie elektromobilnym, dla Tesli.
Tesla ogłosiła kamień milowy w swojej działalności w Wielkiej Brytanii, potwierdzając, że oficjalnie dostarczyła w regionie swój 200-tysięczny pojazd.
Europa ważna dla Tesli, a Wielka Brytania ma w tym swój niemały udział:
Tesla jest od dawna obecna na rynku europejskim. Silną pozycję firma ma również na rynku brytyjskim.
Wielka Brytania składa się z Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej i jest regionem mocno zaangażowanym we wdrażanie pojazdów elektrycznych dla wszystkich producentów.
W Wielkiej Brytanii Tesla oficjalnie dostarczyła 200 000 pojazdów elektrycznych, potwierdzając to
na platformie X.
W 2023 r. Tesla była wiodącym producentem pojazdów elektrycznych w Wielkiej Brytanii, wyprzedzając MG i BMW ze znaczną marżą i posiadaniem 14,9% udziału w rynku aut elektrycznych
W 2023 r. Model Y Tesli, był liderem pod względem sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Model 3 był czwarty na liście.
Tesla pomogła Wielkiej Brytanii osiągnąć rekordową sprzedaż pojazdów elektrycznych, szczególnie w zeszłym roku. W rezultacie firma rozszerzyła swoją infrastrukturę ładowania (chodzi oczywiście o sieć Supercharger), i to dość mocno, aby obsłużyć dużą koncentrację pojazdów elektrycznych na tamtejszym rynku.
Co roku Tesla sprzedaje mnóstwo swoich aut w Europie:
Rynek europejski jako całość w znacznym stopniu przyczynił się do sukcesu i rozkwitu Tesli w ciągu ostatnich kilku lat, na starym kontynencie.
Chociaż Tesla ma zakład produkcyjny w Niemczech, znany jako Gigafactory Berlin, rynek opiera się również na pojazdach chińskich, ponieważ fabryka w Szanghaju od kilku lat działa jako węzeł eksportowy do Europy.
Tesla buduje Model Y w Europie, ale konfiguracje Modelu 3 pochodzą z Chin.
Być może w przyszłości, po rozbudowie Giga Berlin i u nas będzie produkowany Model 3, a być może nawet wszystkie modele tego producenta.
Elon Musk wspomniał ostatnio o tym, że produkcja elektrycznej ciężarówki SEMI w europejskiej fabryce Tesli, nie byłaby wcale złym pomysłem.
Istnieją plany rozbudowy pod berlińskiego zakładu firmy. Rozrośnie się ona na tyle, że można będzie tu wytwarzać około miliona aut rocznie. Czemu więc nie robić wszystkich pojazdów produkowanych przez Teslę? Produkcja tylko samego Modelu Y w tak wielkiej fabryce z takimi możliwościami, cóż, wygląda nieco anemicznie.
Komentarze
Autor
MM
Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg
Opinie użytkowników Tesla Model 3 Long Range RWD Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
W Klubie OtoEV.pl od 6 miesięcy