-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Model 3 Highland, najlepszy elektryk za pieniądze... w Norwegii!
Model 3 Highland Najlepszy w Norwegii!
Data publikacji: 2023-11-25
Fot. Kittyfly Shutterstock.com
Tesla Model 3 ,która została poddana dużym zmianom, podczas prac rozwojowych była znana pod kryptonimem „Highland”, została uznana przez portal motoryzacyjny Motor.no za „Najlepszy samochód, jaki można kupić w Norwegii”.
W testach dziennikarskich porównano odnowiony pojazd elektryczny, czyli Model 3, z jego bratem, nieco większym, czyli Modelem Y, a także BMW iX, Volkswagenem ID.3, MG4, Peugeotem e-2008, Renault Megane oraz wieloma innymi autami elektrycznymi.
Ostatecznie wśród 50 kandydatów zwyciężył wyprodukowany w Chinach Model 3, ponieważ główne wady wersji bez liftingu zostały rozwiązane i usunięte, a dodatkowo w modelu tym zaimplementowano dużo nowości, nieoczywistych i nieco dziwnych dla użytkowników.
Oznacza to, że jakość wnętrza została poprawiona w porównaniu do poprzednika, z wyższym poczuciem jakości i lepszymi materiałami. Jednocześnie w kabinie jest ciszej dzięki zastosowaniu w całym aucie większej ilości materiałów wygłuszających, (szkło akustyczne robi robotę).
Mając to na uwadze, sędziowie Motor.no zauważyli, że nie wszystko zostało rozwiązane po liftingu, a przyczyną są różne doświadczenia właścicieli. Zespół stwierdził, że wielu klientów jest zachwyconych zakupem, ale część z nich ma pewien niedosyt.
Zmodernizowany Model 3 zwyciężył w kategorii najlepszego samochodu rodzinnego, a także w klasyfikacji generalnej.
W grupie średnich samochodów rodzinnych zwyciężył Model Y, a za nim uplasowały się Hyundai Ioniq 5 i Kia EV6. BMW iX zostało uznane przez Motor.no za najlepszy duży samochód rodzinny, a miejski hatchback Peugeot e-208 zajął pierwsze miejsce w klasie małych samochodów.
Norwegia ma jeden z najwyższych, współczynnik penetracji rynku pojazdów elektrycznych na świecie, nic więc dziwnego, że wiele samochodów zasilanych akumulatorami wygrywa w kategoriach otwartych zarówno dla modeli napędzanych benzyną, jak i olejem napędowym.
W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku w Norwegii sprzedano ponad 87 000 pojazdów elektrycznych zasilanych akumulatorami, co stanowi udział w rynku na poziomie 83,5%. Hybrydy typu plug-in (PHEV) mają 7% udziału w rynku, podczas gdy samochody z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi walczą o niecałe 10% rynku.
Jeśli więc tak doświadczony rynek elektromobilny uznaje Teslę Model 3 w wersji Highland za najlepsze auto elektryczne które można nabyć na rynku norweskim, to jest to niezwykle ważne wyróżnienie. W końcu możemy przyjąć, że zarówno dziennikarze jak i zwykli obywatele Norwegii maja chyba największe doświadczenie jeśli chodzi o użytkowanie aut elektrycznych.
Komentarze (1)
Wygląda też ładnie