-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Model 3 Highland z nowymi funkcjami bezpieczeństwa.
Aktywna maska to nie jedyna, choć najgłośniejsza zmiana w Modelu 3 Highland jeśli chodzi o bezpieczeństwo.
Data publikacji: 2023-11-27
Fot. twitter.com/torquenewsauto
Zaktualizowana Tesla Model 3, znana również jako „Highland” zaskakuje kolejną nowością o której nie było zbyt głośno, nawet w czasie premiery. Ten fakt dziwi, bo nowa opcja służy bezpieczeństwu pieszych.
Odświeżony Model 3 ma teraz dodatkowe funkcje bezpieczeństwa biernego, takie jak „aktywna maska”, która ma zapobiegać urazom głowy pieszych w trakcie wypadku.
Z dokumentów wynika, że tylna część maski podnosi się automatycznie o około 80 milimetrów (3,1 cala), jeśli samochód wykryje uderzenie w pieszego podczas jazdy z prędkością od 30 do 52 kilometrów na godzinę. Dzięki temu maska działa jak metalowa ochrona (brzmi nieco dziwnie) na głowę człowieka i zmniejsza prawdopodobieństwo odniesienia obrażeń. Minimalizuje ona poprzez swoje uniesienie do góry prawdopodobieństwo uderzenia głową w szybę pojazdu.
Ta funkcja bezpieczeństwa pasywnego była wcześniej dostępna w Modelu S i Modelu X , ale tylko na wybranych rynkach. Jednak dzięki najnowszej aktualizacji wygląda na to, że Tesla zapewnia wszystkim nowym Modelom 3 te same korzyści, niezależnie od rynku, na który zmierzają, przynajmniej w Europie.
Ale nowa „aktywna maska” nie jest jedyną niewidoczną funkcją bezpieczeństwa dodaną do zmodernizowanej elektrycznej limuzyny Tesli. Oprócz automatycznie podnoszonej maski, odnowiony Model 3 ma metalowe haczyki w dolnej części drzwi, które pomagają utrzymać je w jednej linii w przypadku zderzenia.
Inną funkcją bezpieczeństwa pasywnego jest tak zwane „ostrzeżenie o senności kierowcy”, które wykorzystuje kamerę skierowaną do wnętrza kabiny zamontowaną nad lusterkiem wstecznym. Ma ona za zadanie zliczać, jak często kierowca ziewa lub mruga, i wyświetla ostrzeżenie na centralnym ekranie dotykowym oraz sygnał dźwiękowy w razie potrzeby.
Cóż, jak widać Model 3 zmienił się również jeśli chodzi o bezpieczeństwo, co cieszy, bo auta Tesli w każdej odsłonie i modelu zaliczały się do najbezpieczniejszych na świecie. Jednak jak widać Tesla poprawia coś, co jest już najlepsze jeśli chodzi o aspekt bezpieczeństwa.
Można? Można, niezależnie od tego czy mamy coś do poprawienia, czy pozornie osiągnęliśmy już maksimum jeśli chodzi o bezpieczeństwo.
Komentarze