-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Model 3 Highland z punktu widzenia firmy Tesla
Niedawno mieliśmy okazję być na prezentacji Modelu 3 Highland. Kiedy to Tesla pokazała go publicznie najpierw na naszym podwórku, czyli w Europie.
Było przyjemnie, a auto wyglądało zupełnie inaczej niż poprzedniczka. Zmian, jak się okazało, było naprawdę dużo. 50% części w Nowej trójce to elementy zupełnie nowe.
Mamy dużo więcej wygłuszenia, co przekłada się na znacznie lepsze wyciszenie kabiny. Mamy nowe znacznie lepsze zawieszenie. Inne silniki i więcej wzmocnień bocznych, dla bezpieczeństwa.
Mamy wreszcie akustyczne szkło, które również ma wpływ na ciszę w kabinie podczas jazdy.
Mamy też załogę Tesli, odpowiedzialna za te wszystkie zmiany, na czele z głównym projektantem firmy Franzem von Holzhausenem. Zobaczcie na filmiku poniżej, zaczerpniętym z kanału YouTube samej Tesli z jakim zaangażowaniem mówią o wszystkich zmianach osoby za nie odpowiedzialne.
To nie jest dla nich kolejny produkt firmy, to nie kolejny model auta. To coś nad czym pracowali całymi dniami, aby stało się lepsze, cichsze, wygodniejsze. Aby klienci firmy byli maksymalnie zadowoleni z zakupu Modelu 3. Kiedy obejrzałem ten film, odniosłem wrażenie, że właśnie tej pasji brakuje innym producentom. Że Tesla to tak naprawdę ciągle garstka (choć całkiem spora:) świrów, którzy nie śpią po nocach bo chcą stworzyć coś co będzie absolutnie najlepsze na rynku w swojej klasie.
Czy im się udało? Kto jeździł Modelem 3 Highland? Palec do góry! Jakie są Wasze odczucia?
Komentarze